יום שבת, 17 בדצמבר 2016

טיול בברצלונה



טיול בברצלונה הוא אחד הטיולים שישראלים הכי אוהבים. הדבר בא כניגוד מוחלט לאהבה השנייה של הישראלים, טיול זול. כיצד ניתן לחסוך בעלויות בטיול בברצלונה?

קודם כל, לא להגזים
ראשית, צריך להבין דבר אחד: באנו ליהנות. אי אפשר להגיע לטיול ולהתקמצן מאוד, הדבר יפגע בסופו של דבר בהנאה שלנו. בשביל מה אנו מגיעים לטיול אם לא בשביל האטרקציות, בשביל האוכל, בשביל הפינוקים. אם נתקמצן המון, לא נרגיש בחופשה ונתחרט על זה בדיעבד. אפשר לחסוך בהרבה מקומות אך שזה לא יהיה השיקול העיקרי ובטח שלא היחידי. כמו כן מומלץ לתאם ציפיות עם עצמך ועם שאר המטיילים, אי אפשר להגיע לטיול בברצלונה ולצפות לצאת עם מינוס של אלפיים שקל.




ההוצאה הגדולה ביותר היא הלינה
טיול בברצלונה בדרךכלל מתרכז במרכז העיר ובמקומות המפורסמים. בהתאם לכך, רוב בתי המלון ממוקמים בצמוד אליהם, לכן קל לשכוח שיש עוד מקומות לינה מעט יותר מרוחקים אבל משמעותית יותר זולים. נכון שהכי כיף לישון ממש "על" הכיכר המרכזית או רחוב אחד ממנה, אך אם תרצו לחסוך סכום כסף נכבד, כדאי שתשקלו את כדאיות הדבר. אם אתם בכושר סביר ולא מפריע לכם ללכת למרכז העיר חמש עד עשר דקות בכל פעם, תוכלו למצוא מקומות לינה זולים בהרבה. אם אתם לא בירח דבש ולא מחפשים חדש פרטי, תוכלו לחסוך הרבה 
יותר כסף אם תשנו בהוסטל, אין חוק שקובע שבטיול ברצלונה חייבים לישון במלון.

איך לאכול בזול? תשאלו את המקומיים
גם במרכז העיר ניתן למצוא מקומות זולים יחסית להשביע את רעבכם, כמובן באופן יחסי. אפשר לשאול את המקומיים ואפילו את האנשים שעובדים במסעדות, היכן יש מסעדה זולה יותר לתקציב נמוך יותר. טיול בברצלונה יהיה לא פחות חוויתי, אם לא יותר, כשאוכלים גם בדוכני מזון או מזנוני מזון מהיר שאהודים על המקומיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה