יום שני, 24 באוגוסט 2015

איך בוחרים לופט למסיבת רווקים


כל מי שמתכנן מסיבת רווקים יודע שאחד הדברים החשובים ביותר שיקבעו אם המסיבה תהיה מוצלחת או לא הוא המקום. המקום יכול להפוך את המסיבה לבלתי נשכחת או פשוט לעוד מסיבה שהועבר בה הזמן. כמובן, בנוסף למקום חשוב מאד להכניס אווירה ועניין, אך בחירה נכונה של המקום יכולה להשפיע מהרגע הראשון של המסיבה ועד לסיומה. לכן, רבים שמארגנים מסיבות רווקים שואלים את עצמם איך בוחרים לופט למסיבת רווקים מתוך ידיעה שלופט הוא המקום האידאלי למסיבות שכאלה.

כמות המוזמנים ובדיקת גודל המקום
כמות המוזמנים היא הדבר הראשון שיש לבחון כשמתכננים מסיבת רווקים. כמות המוזמנים צריכה להתאים לגודל של המקום ולכן רשימה היא הדרך הטובה ביותר להתחיל לארגן את המסיבה. לאחר ההבנה כמה מוזמנים ישנם אפשר להתחיל לחפש אחר לופט שיכול להכיל את כמות המוזמנים ושלא יהיה גדול מדי. לופט גדול מדי עלול לגרום למשתתפים במסיבה "ללכת לאיבוד" בתחושה ולאבד מהכיף והשותפות של המסיבה.




הנראות של הלופט
הנראות של הלופט חשובה מאד ואי אפשר להתפשר על המראה כיוון שהוא משפיע על האווירה במקום. כל מי שרוצה לדעת איך בוחרים לופט למסיבת רווקים חייב להסתכל על התמונות של כל לופט ולנסות לדמיין בכל תמונה את המסיבה המושלמת. לופט שמצליח לייצר תחושה אישית נעימה ושנראה שתהיה בו שמחה גדולה הוא לופט שיכול להתאים.

מהו התקציב שעומד לרשותכם,
התקציב הוא עניין אישי מאד וכל מי שמארגן מסיבת רווקים חייב להתחשב בו. בחישוב התקציב בוחנים כמה כסף משקיע כל אחד מהחברים וכמה חברים צפויים להגיע. לאחר שהתקציב ידוע קל יותר לענות על השאלה איך בוחרים לופט למסיבת רווקים ולבחון את התמונות של כל לופט ולופט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה