יום ראשון, 23 באוגוסט 2015

מרכזיות טלפונים לעסקים קטנים וגדולים



מרכזיות טלפונים שימשו בעבר רק לעסקים וארגונים גדולים, אך היום אפשר לראות שימוש במרכזיות גם בעסקים קטנים. העסקים יכולים להרוויח הרבה מאד מהמרכזיות ואלו יכולות לשמש אותם אם הם רוצים ליצור עוד שלוחות על אותו מספר, אם הם רוצים להקליט את השיחות וכמובן המרכזיות משמשות להפניית הלקוחות המתקשרים באופן עצמאי ללא כל התערבות של כוח אדם.




ליהנות מיותר שלוחות
עסקים קטנים אשר יש בהם מספר מצומצם של עובדים יכולים להזדקק לכמה שלוחות על אותו מספר טלפון. במיוחד עסקים שמחזיקים במספר אחד או שהלקוחות שלהם כבר מכירים את המספר הקיים ועוברים שינוי או גדילה, רוצים שהלקוחות ישיגו אותם ולא יגיעו למספר תפוס. כולם יודעים שהיום הלקוחות מצפים לקבל מענה מהיר ובעיקר לקבל מענה ולכן כשאלו מגיעים למספר תפוס הם יכולים לעבור לעסק הבא בתור והעסק מבחינתו עלול להפסיד לקוח. השלוחות השונות יכולות להתאים לעסק שיש שבו כמה עמדות, עסק עם כמה עובדים שיכולים לענות לטלפון וגם עסקים שיש להם שלוחות מרוחקות כמו למשל עסקים שפתחו סניף במקום מרוחק אבל רוצים לשמור על מספר אחיד.

לתת שירות טוב יותר
מרכזיות טלפונים מאפשרות לעסק לתת שירות טוב יותר ללקוחות שלו. באמצעות המרכזיה העסק יכול לענות על כל שיחה נכנסת, הלקוח יכול להגיע אל השלוחה המבוקשת בקלות וכמו כן העסק יכול להקליט את השיחות ולהאזין להן מתוך מטרה לשפר את השירות שהוא נותן ללקוחות שלו.

מרכזיות מותאמות לעסקים
התקנת מרכזיות טלפונים צריכה להתבצע בצורה מקצועית וצריכה להיות מתאימה לעסקים עצמם. לכן, חשוב להתקין את המרכזיות עם חברה מנוסה בלבד, חברה שמעלה את כל השאלות האפשריות בפני העסק כדי להבין כיצד לבצע את ההתקנה הטובה ביותר לעסק וללקוחותיו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה