יום ראשון, 23 באוגוסט 2015

איך יוצרים חדרי שינה מעוצבים?



חדרי שינה מעוצבים יכולים להפוך את החיים שלנו לנעימים יותר ורגועים יותר. חדר השינה משמש אותנו גם לפעילות וגם למנוחה. השילוב של השניים יכול להיות אתגר עבור כל מי שמעצב את החדר אך התוצאה היא הנאה גדולה מאד, שינה טובה יותר וכמובן תחושה טובה במהלך היום יום.

פעולה ראשונה – מפנטזים
השלב הראשון ביצירת חדרי שינה מעוצבים הוא פנטזיה. בפנטזיה הכל אפשרי והכל מותר ולאחר התאמת ציפיות אפשר להתחיל לחפש את הפריטים השונים שיהפכו את החדרים למעוצבים. כדי לראות אלו פריטים קיימים כדאי מאד לפתוח את אתר האינטרנט ולחפש אחר חנויות וגלריות של חדרים ולהסתכל מה יש להם להציע. דרך התמונות השונות קל יותר למקד את הרצון ולדעת מה מחפשים בפועל או אפילו להזמין ריהוט ופריטים דרך האתר.




פעולה שניה – מודדים
הפעולה השניה שיש לעשות לאחר שמפנטזים כיצד ייראה חדר השינה ובחינת קטלוגים שונים היא מדידה של החדר. הפריטים השונים שנכנסים לחדר יכולים להיות יפים מאד בקטלוג או בחנות, אך אם הם לא מתאימים בחדר מבחינת המבנה שלו, הם לא יהפכו אותו למעוצב אלא מאולץ. המדידות צריכות להיות של החדר ושל הנישות והריהוט שכבר קיים ולא עומד לצאת ממנו (למשל אם רוצים להכניס שולחן חדש וכבר יש מיטה וארון חשוב להתחשב בגודל שיש במקום כדי שהשולחן לא יהיה קטן או גדול מדי ולא יפריע בחלל).

פעולה שלישית – מתחילים לעצב
לאחר הסתכלו על גלריות של חדרי שינה מעוצבים או פריטים שונים ולאחר מדידת החדר, אפשר להתחיל לעצב אותו. אפשר לעצב באמצעות שינוי צבעי הקירות, הדבקת טפטים על ארונות, הכנסת ריהוט או פריטים שונים לחדר וגם הכנסת וילונות ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה