יום ראשון, 6 בספטמבר 2015

שאבי שיק



שאבי שיק הוא סגנון עיצובי שמתאפיין באלמנטים חמים ונעימים לעין. לאורך העשור האחרון נראתה מגמה בולטת של סגנון ההיי טק שהתאפיין בקווים נקיים מאד, בבתים שמשדרים קור ומינימליזם, מה שדרש ניקיון ושכל דבר יהיה במקומו כדי לא להרגיש שהולכים לאיבוד במקום. לא לכולם הסגנון הזה מתאים ולמעשה רבים שרוצים פשוט לגור בבית, להרגיש שהוא נעים ומחבק בלי לוותר על העיצוב בנעים.

להפוך את הבית למקום שכיף לבוא אליו
העיצוב של הבית משפיע על איך שאנחנו מרגישים בתוכו. העיצוב בא לידי ביטוי בצבעים שלו, ברהיטים ובנראות שלהם וכמובן ביחס שבין כל הפריטים השונים. כשישנה התאמה בין הפריטים השונים בתוך החלל מבחינת מה שהם משדרים ומבחינת הצבעים שלהם, החלל כולו נראה מעוצב. באמצעות הכנסת פריטים חמימים ושימת דגש על צבעים נעימים אפשר לקבל חלל מעוצב. כמובן, חשוב לבחור ברהיטים הנכונים לחלל.

הרהיטים הנכונים לחלל שלכם
כדי להגיע לבית נעים אתם צריכים להכניס פריטים ורהיטים שמתאימים לו, לצרכים שלכם ולעיצוב שאתם רוצים ליצור.
·       בחירת הרהיטים של החלל צריכה להתאים לגודל של החלל וכך אם אתם מכניסים שידה כדאי לחשוב איפה היא תהיה מונחת ובהתאם למדוד את האזור ואת השידה ולבחון שישנה התאמה במקום.
·       הרהיטים צריכים להיות גם שימושיים. כמובן שיש להתייחס לעיצוב שלהם, אך זה לא מספיק וחשוב להתייחס לשאלה כיצד הרהיטים ישרתו אתכם.
·       הרהיטים משפיעים על העיצוב בחלל ואפשר למצוא רהיטים רבים שהופכים את הבית למעוצב בצורת שאבי שיק ומוסיפים חום לבית.

עיצוב שאבי שיק
עיצוב שאבי שיק הופך את הבית לחמים, נעים ומאד אישי. באמצעות הרהיטים הנכונים אפשר להכניס לבית את האווירה המושלמת וליהנות ממקום שכיף להיכנס אליו ובוודאי שיהיה כיף לארח בו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה