יום ראשון, 9 באוגוסט 2015

מוקד שירות הלקוחות של ביטוח לאומי



מוקד שירות הלקוחות של ביטוח לאומי הוא מוקד מקצועי אשר בא לתת מענה בכל הנוגע לשירותי הביטוח הלאומי. הביטוח הלאומי נותן מענה לכל אזרחי ישראל ולכן זה טבעי שכל אחד יצטרך אותו מדי פעם. הביטוח הלאומי עומד לרשות האזרחים כשהם זקוקים לעזרה וגם ברגעים משמחים בחיים וכדי לדעת כיצד הוא יכול לסייע ולתמוך אפשר ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של ביטוח לאומי ולקבל מענה לכל שאלה. 

באלו שאלות אפשר לפנות אל המוקד
אל מוקד שירות הלקוחות של ביטוח לאומי אפשר לפנות עם כל שאלה או בעיה. כמובן, הנציגים יתנו את התשובה המקיפה ביותר שהם יכולים ולכן יכול להיות שהם יפנו את המתקשרים לגורמים המתאימים ביותר בעת הצורך. אל המוקד מתקשרים אזרחים שרוצים לדעת לאן לפנות, איפה נמצא הסניף הקרוב לביתם שנותן מענה לשאלות שלהם, באלו שעות ופונים גם אזרחים שרוצים לדעת אם יש להם זכויות שונות. המטרה של המוקד היא לתת מענה מקצועי במידה שאפשר ולכן פניות מסובכות מאד אשר מחייבות פגישה פנים אל פנים יועברו לטיפול מתאים.

למידע נוסף לחץ כאן - ביטוח לאומי שירות לקוחות

יצירת קשר עם המוקד
בכל שאלה כדאי ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של ביטוח לאומי. המוקד מאוייש בנציגים מקצועיים אשר עברו הכשרה גם בתחום מתן השירות וגם בכל הנוגע לשאלות הקשורות בביטוח הלאומי. לכן, יש להעלות כל שאלה, להתקשר ולצאת מנקודת הנחה שהמוקד נמצא לרשות האזרחים והנציגים ישמחו לענות.

לקבל את הזכויות בטלפון
ככל האפשר מוקד שירות הלקוחות של ביטוח לאומי עוזר לאזרחים להבין את המצב בתיק שלהם, עוזר להם לקבל מידע בנוגע לזכויות שלהם ומפנה אותם לגורמים הרלוונטיים בעניינם בכל שאלה ובכל נושא.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה