יום ראשון, 23 באוגוסט 2015

מה חשוב לדעת על תביעת אובדן כושר עבודה?



תביעת אובדן כושר עבודה היא תביעה אותה מגישים אנשים אשר נפגעו במהלך העבודה שלהם או שאיבדו מסיבה זו או אחרת את היכולת לעבוד. אנשים אשר איבדו את היכולת שלהם לעבוד, באופן חלקי או מלא, עלולים למצוא את עצמם בכמה מצבים לא נעימים. הם עלולים למצוא את עצמם סובלים מכאב פיזי בשל פגיעה והם עלולים למצוא עצמם יורדים באיכות החיים שלהם וזאת בשל אובדן היכולת להתפרנס. ישנם אנשים אשר מחזיקים בביטוח פרטי שנותן להם מענה מלא ושומר על איכות החיים שלהם מבחינת פרנסה, אך לרוב הפגיעה הפיזית משפיעה על היכולת להתפרנס ואז יש להגיש תביעת אובדן כושר עבודה.




פגיעה ביכולת הפרנסה
תביעת אובדן כושר עבודה מוגשת על ידי אנשים אשר לא יכולים לעבוד באותה מידה שעבדו לפני הפגיעה. הפגיעה יכולה לפגוע בהם מבחינה פיזית ולגרום להם להוצאות רפואיות גבוהות והיא יכולה לפגוע בהם ביכולת הפרנסה, מה שמוביל לפגיעה באיכות החיים שלהם ושל יקיריהם. כדי להגיש את התביעה מומלץ מאד להיעזר בעורך דין המומחה בתחום.

בחירת עורך דין
עורך הדין אשר מכין תביעת אובדן כושר עבודה חייב להיות מומחה בתחום, בעל ניסיון וכן היכרות עם הגורמים השונים מולם מגישים את התביעה. הבחירה של עורך הדין צריכה להיות גם לפי נוחות ההגעה אליו (במיוחד אם ישנה מגבלת תנועה) וההתייחסות שלו לתיק.

את מי תובעים
עורך הדין אשר עוזר בהגשת תביעת אובדן כושר עבודה יבחן כל מקרה לגופו ויתן את ההמלצות למי לפנות. עורך הדין יכול להגיש תביעה מול מקום העבודה, מול הביטוח הלאומי או מול הביטוח הפרטי אם זה קיים. כיוון שכל מקרה מטופל לגופו יש לתת לעורך הדין כמה שיותר מידע ולקבוע בהתאם כיצד להגיש את התביעה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה