יום שבת, 25 ביולי 2015

פורום gmat סגור או פתוח



כל מי שרוצה להתקבל לתואר שני במנהל עסקים מבין שהדרך שלו צריכה לכלול מבחן GMAT. המבחן הוא מבחן בין לאומי אשר מורכב מארבעה חלקים שכולם מתקיימים בשפה האנגלית. התוצאות של המבחן משוכללות עם תוצאות התואר הראשון והן יקבעו אם המועמד יתקבל ללימודי התואר השני או לא. רוב המוסדות בארץ ובעולם מתחשבים במבחן (כאשר יש מוסדות ששמים דגש על חלקים מסויימים של המבחן ולא מתעניינים בציון הכולל) ואין זה משנה איפה בפועל הבחינה התקיימה. כדי להגיע לציונים טובים בבחינה יש להתכונן אליה כשאחת מהדרכים לעשות זאת היא להיכנס אל פורום gmat ולהתייעץ עם אחרים על השאלות השונות.




לעשות הכרות עם הבחינה
לפני שנכנסים אל פורום gmat יש לערוך הכרות עם הבחינה. ההכרות יכולה להיות במסגרת קורס GMAT והיא יכולה להיות באופן עצמאי. לאחר ההכרות אפשר להתחיל לתרגל את הבחינה ולהיכנס אל פורום gmat כדי להעלות שאלות שונות הנוגעות לתשובות ולהצלחה בבחינה.

כיצד פועל הפורום
ישנם מספר פורומים אשר עומדים לרשות המתכוננים לבחינה. פורום gmat יכול להיות פורום פתוח או פורום סגור. פורום פתוח הוא כזה שמיועד לכל אחד והתשובות שם ניתנות באופן עצמאי ולפי "חוכמת המונים" כשהמשתתפים בפורום עוזרים זה לזה ופורום סגור הוא פורום לאנשים שלומדים בקורסים ורוצים להשתפר מהבית כשהמורים שמלמדים בקורסים עומדים לרשות המשתתפים ונותנים תשובות בעצמם.

ללמוד משאלות של אחרים
לפעמים, שאלות שעולות במסגרת פורום gmat יכולות ללמד רק ממתן תשובות. משתתפים בפורום יכולים להעלות שאלות אשר אחרים לא חשבו עליהם וכך ליצור דיון, שאלות ולגרום למשתתפים שלא חשבו על השאלה (או על התשובה) לקבל עזרים נוספים כדי להתכונן לבחינה. לכן, חשוב לא רק להעלות שאלות אלא גם להסתכל על שאלות קודמות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה