יום שלישי, 2 ביוני 2015

שירות הלקוחות של גולן טלקום



מעוניינים לפנות אל שירות הלקוחות של גולן טלקום? תוכלו לעשות זאת בקלות ובזמינות גבוהה. השירות של החברה ניתן במספר מקוצר וניתן להתקשר אליו מכל מכשיר, מהבוקר ועד הערב. שירות הלקוחות של גולן טלקום נותן מענה ללקוחות קיימים של החברה וגם ללקוחות חדשים המעוניינים להצטרף אל שורותיה. השירותים אותם ניתן לקבל מהנציגים השונים הם מידע אודות חבילות התקשורת של החברה, בירורי פרטים בנוגע לחשבון וקבלת תמיכה בתקלות או בתפעול מכשירים.

חבילות התקשורת של החברה
שירות הלקוחות של גולן טלקום מעמיד הן לרשות לקוחות החברה והן לרשות המתעניינים את כל המידע הנדרש על חבילות התקשורת השונות של החברה. בהתאם לצורך של כל אחד יכולים הנציגים לתת את המידע הרלוונטי ביותר. החברה מציעה חבילות שונות אשר חלקן כוללות גם אפשרות לתקשורת עם חו"ל וחלקן מיועדות אך ורק לשיחות המתבצעות בארץ. לכן, השירות של גולן טלקום קשוב לצרכים של כל אחד ובהתאם מציע את החבילה הטובה ביותר.

פרטים הנוגעים לחשבון
לקוחות קיימים של החברה יכולים ליצור קשר עם נציגי שירות הלקוחות של גולן טלקום בכל הנוגע למצב החשבון שלהם. שאלות הנוגעות לחשבון יכולות להיות מגוונות מאד כולל בקשות להחלפת אמצעי תשלום ובקשות לקבל את החשבוניות למייל זה או אחר. כל שאלה או בירור הנוגע למצב החשבון והחשבוניות ניתנים למענה בשירות הלקוחות.

תמיכה בתקלות ובתפעול מכשירים
שירות הלקוחות של גולן טלקום נותן מענה של תמיכה בלקוחות ובתפעול המכשירים של החברה. כל מי שזקוק לסיוע בניוד המספר לחברת גולן טלקום או שרוצה להבין פרטים אודות תפעול המכשיר או שירותים מסויימים יכול לעשות זאת בטלפון עם נציגי השירות המקצועיים של החברה ובשעות הפעילות הנוחות של המוקד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה