יום שני, 25 במאי 2015

סדנאות קריסטלים



הסבר קצר על האפשרות החברתית המהנה, המלמדת והמעצימה של סדנאות קריסטלים

אם אתם מתכננים את המפגש החברתי הבא שלכם, ומחפשים מסגרת מעניינת ושונה שתיתן לכל אורח שלכם ערך מוסף והשפעה רבה היקף, אתם צריכים בהחלט לשמוע על האופציה של סדנאות קריסטלים. סדנאות קריסטלים הן סדנאות שנערכות על ידי מומחים, שמתחלקות לחלק אינפורמטיבי שבו אנחנו מקבלים הסבר מקיף על הקריסטל ועל תכונותיו, ולחלק מעשי שבו אנחנו חשים את הקריסטלים ממש ומקבלים טיפול קצר, על קצה המזלג, מהתכונות השונות של הקריסטלים. כך למעשה סדנאות קריסטלים משלבות בין אירוע מעניין שבו אנחנו משכילים ולומדים ובין אירוע שבו אנחנו מרגישים ומקבלים ערך מוסף – ובסוף הסדנה ניתן גם לרכוש קריסטלים לשימוש אישי, כפי שרבים שעוברים את הסדנה אכן עושים.

מה זה בכלל קריסטל? הסבר קצר

נחזור מעט אחורה ונסביר לכן על אופיו ותכונותיו של הקריסטל. הקריסטל, שנקרא בעברית גביש, הוא למעשה גביש מינרל שעבר תהליך של התמצקות והתגבשות באופן טבעי ובמשך זמן רב. אין הרכב בודד אחד שבו אנחנו מוצאים את המינרל בטבע, וכל קריסטל הוא ייחודי על פי צבעו, תכונותיו וצורתו. גם ההשפעות של הקריסטל הזה על הגוף והנפש שלנו משתנות בהתאם להרכב הייחודי שלו.

סדנאות קריסטלים מאפשרות לנו לחוש את השפעות הקריסטלים. באיזה השפעות מדובר?

בסדנאות קריסטלים אנחנו מקבלים מגע, על קצה המזלג, עם קריסטלים בהרכבים שונים – וכבר אז אנחנו מבינים שמדובר בחומר משנה חיים. זאת משום שהמינרלים שמרכיבים את הקריסטלים קיימים גם בגוף שלנו, ולקריסטל השפעה מעצימה ומאזנת למינרלים הללו בגוף. כך למשל קריסטלים עם ריכוז גבוה של סידן ישפיעו על אנשים שסובלים מכאבי עצמות לטובה, וקריסטלים בעלי צבעים עזים וצורות חזקות יכולים להשפיע עלינו נפשית ולגרום להסרת עייפות ותשישות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה