יום ראשון, 21 ביוני 2015

קורס פוטושופ



מה המטרות של קורס פוטושופ?
המטרה המרכזית של קורס פוטושופ היא ללמד את המשתתפים כיצד לעבוד עם התוכנה. פוטושופ היא תוכנה פופולארית לעיבוד וליטוש תמונות, כמו גם לעריכה גראפית מתקדמת. בתוכנת פוטושופ קיים מגוון עצום של אפשרויות ואפקטים לעיצוב גראפי. רק באמצעות קורס ייעודי ניתן להכיר את התכונות השונות ולהביא אותן לידי ביטוי בתוך תמונות. מעבר לכך, מטרות נוספות של קורס פוטושופ הן ללמד את המשתתפים על עקרונות העבודה עם שכבות, שימוש בכלי ציור, שימוש בפונטים לעומת טקסט, עבודה עם פילטרים ועבודה עם אפקטים בסיסיים או מתקדמים.

מטרה לא פחות חשובה של קורס פוטושופ היא להכשיר מעצבים למאה ה-21. רוב עבודות הגרפיקה בתקשורת ובמדיה מתבצעות עם תוכנת פוטושופ. מי שרוצה להשתלב בתעשייה צריך להכיר מקרוב את התוכנה ולהחזיק בכמה שיותר ניסיון. את הניסיון הזה ניתן לצבור במסגרת החממה הנוחה והתומכת של הקורס. 



איך בוחרים קורס מתאים?
את המטרות של קורס פוטושופ אפשר להשיג בדרכים שונות. דרך אחת היא להירשם לקורס אונליין ולעבוד מהבית על הפרויקטים השונים. זו דרך שמתאימה למי שרוצה לפתח ידע קיים, או לחילופין להתנסות במספר שיעורים לפני שהוא מחליט להשקיע זמן ומשאבים נוספים. דרך שנייה היא להירשם לקורס באחד מבין מוסדות הלימוד. זו האופציה השכיחה יותר ובה בוחרים חיילים משוחררים, מבוגרים שמחפשים קריירה נוספת וגם קשישים ובני גיל הזהב שיוצאים לפנסיה.

הבחירה בקורס פוטושופ תלויה בצרכי המשתתפים ובמסגרת הזמן העומדת לרשותם. יש כאלה שירצו לסיים את הקורס במהירות ובאופן שטחי, לעומת אחרים שיעדיפו לנצל אותו על מנת להרחיב את הידע ואולי להמשיך ללימודים גבוהים. בסופו של דבר, את המטרות צריך להשיג רק לאחר הגדרת יעדים אישיים וסובייקטיביים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה