יום ראשון, 21 ביוני 2015

ארון הזזה



ארון הזזה – חיסכו במקום בבית
כמעט כל אחד ואחת יכולים להגיד מדי פעם שאין להם מספיק מקומות אחסון בבית. כדי ליהנות מבית מסודר יש צורך במקומות אחסון אשר מתאימים לכל אחד מבני הבית ולשם כך כדאי לבחון את האופציה של ארון הזזה בחללים השונים שלו. כיוון שדלתות הארון זזות לצדדים ולא נפתחות אל תוך חלל החדר, אפשר לשים ארון הזזה בכל חלל בבית כולל בחדרי ארונות, מסדרונות או בחדרי הילדים וכך ליהנות משפע של מקומות אחסון וסדר מופתי בבית.

חדרי ארונות
חדרי ארונות מאופיינים לרוב כחדרים קטנים ולכן אנשים רבים ממלאים אותם במדפים ללא כל סגירה. כאשר המדפים פתוחים ולא מסתירים את מה שיש בארון התחושה שיכולה להתקבל היא בלגן בעין, חוסר ארגון והפריטים הנמצאים בארון יכולים לקבל יותר אבק מאשר בארון סגור. הסיבה שאנשים לא שמים דלתות לארונות בחדר זה היא הדלתות שנפתחות לחלל החדר ולא מאפשרות תנועה כשהן פתוחות. לכן, כדאי מאד לשים ארון הזזה בחדר ארונות וליהנות משני העולמות, מצד אחד לסגור את הארון ולשמור על תכולתו ומצד שני לאפשר מקסימום תנועה בחדר שמלכתחילה הוא קטן.

ארון הזזה במסדרון
מסדרון הוא חלל מעבר שלרוב אין לו כל שימוש מעבר למפגש עם חלל אחר. בבתים בהם יש מסדרונות שלא משמשים לשום דבר מיוחד אפשר להניח ארון הזזה שהדלתות שלו נפתחות לצדדים ובכך להרוויח עוד מקום אחסון בלי להפריע למעבר במקום.




חדרי ילדים
חדרי הילדים נוטים היום להיות חדרים קטנים ובמקביל ילדים רבים נוטים להשאיר את דלתות הארונות שלהם פתוחות. תכנון נכון של הארונות בחדר הילדים יכול להעניק גם יותר מקום אחסון בחדר הילדים וגם לאפשר ליהנות מהחדר עצמו ותחושה שהוא גדול יותר מבמציאות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה