יום ראשון, 21 ביוני 2015

מה זה סנטריקס?



סנטריקס היא מרכזיה חכמה אשר נותנת לעסקים רבים שירותי תקשורת במיקור חוץ. כלומר, בעוד העסק נהנה ממרכזיה מתקדמת כל הציוד והאמצעים הטכנולוגיים מתנהלים ומטופלים על ידי חברה חיצונית שהתפקיד שלה הוא לדאוג שהעסק יוכל לתת את השירות הטוב ביותר ללקוחות שלו. היום, לתקשורת יש משמעות רבה באיכות השירות של הלקוחות ולכן בבחירת חברה למתן שירותי סנטריקס יש חשיבות רבה. בחירת החברה צריכה להתבצע על ידי כמה פרמטרים; על החברה להבין את הצרכים של העסק, עליה לדאוג לעסק וכמו כן על שירותי החברה החיצוניים לספק אותם בתקציב שיש לעסק.

הבנת הצרכים של העסק
שירותי סנטריקס צריכים להתאים לצורך של העסק. אם העסק קטן מאד והוא זקוק לשלוחות מעטות, הוא חייב לקבל מענה שמתאים לעסק הקטן ואם העסק הוא גדול בעל שלוחות רבות ואפילו שלוחות סלולריות, הוא חייב לקבל מענה אחר לחלוטין אבל כזה שמתאים לו באופן ספציפי. הבחירה בחברה שתיתן את שירותי המרכזיה צריכה להתבצע גם על פי בחינה אם החברה מבינה את הצורך של העסק או שהיא מנסה לכפות את המוצרים והשירותים שלה ללא גמישות.




דאגה לעסק מכל בחינה
החברה אשר מעניקה שירותי סנטריקס צריכה לשמור על האינטרסים של העסק כשהמידע כולו נשמר בצורה הטובה ביותר. הלקוחות של העסק רוצים להרגיש בטוחים כשהם מתקשרים אליו והם רוצים שהתקשורת אישית ועל כך אחראית החברה שמספקת את שירותי המרכזיה.

איזה תקציב יש לכם
שירותי סנטריקס הם יקרים יותר משירותים של טלפון יחיד רגיל ועם זאת הם לא אמורים להפיל את העסק. החברה שנותנת את השירות צריכה לבדוק גם מה התקציב של העסק ולהציע לו את השירותים הטובים ביותר שאפשר במסגרת התקציב המוגדר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה