יום חמישי, 24 ביולי 2014

שלטי אזהרה



השימוש של שלטי אזהרה
לא כולם יודעים כי השטח שלהם נמצא באחריותם לרבות כל מה שבתוכו ומפגעים המסכנים אנשים אחרים. כפי שידוע, אי ידיעה אינה פותרת מאחריות ולכן, בכל מצב של סכנה בשטח, בין אם היא בתוך שטח פרטי, ציבורי או עסק, יש להזהיר על הסכנה ובדיוק לשם כך ישנם שלטי אזהרה.

שלטי אזהרה בשימוש פרטי
כל בעל שטח או דירה מחוייב על פגיעות שהתרחשו בשטחו. הדוגמה הפופולרית ביותר היא החזקת כלבים. כל מי שיש לו שטח ומחזיק בכלב משוחרר, חייב להתריע על כך בשלט המסביר כי ישנו כלב מסוכן בחצר. גם אם החצר מגודרת, יש לשים אזהרה וניתן לרכוש שלטי אזהרה מוכנים אשר מתריעים בפני אנשים רצויים או שאינם רצויים מלהיכנס לשטח היות וישנו כלב בחצר. 

שלטי אזהרה

שלטי אזהרה בשימוש עסקי
חנויות, מפעלים ומסעדות, כולם עסקים אשר יכולה להיות בהם סכנה ללקוחות. למשל, אם הרצפה במסעדה רטובה ולקוח יכול להחליק עליה, האחריות תהיה של המסעדה ולכן עליה להשתמש בשלט אזהרה אשר מודיע על הסכנה. במפעלים ישנן סכנות רבות כמו מתח חשמלי גבוה, מלגזות שעוברות, מדרגה ועוד המון סכנות קטנות. לכל סכנה יש שלט שמרתיע מפניה וחשוב להשתמש בו על מנת להגן על העובדים או המבקרים במפעל. כמובן, גם בחנויות יכולות להיות סכנות רבות ותמיד עדיף להזהיר את הלקוחות מאשר לטפל בפגיעה לאחר שזו קרתה.

שלטי אזהרה בשטחים ציבוריים
השטחים הציבוריים שייכים גם הם למועצה, עירייה או כל גורם אחר. לכל שטח יש מישהו שאחראי לו ולכן בכל פעילות או סכנה יש לשים את שלטי אזהרה מתאימים. למשל, אם ישנן עבודות על המדרכה ואלו גרמו לבור, יש לשים שלט ברור שאף אחד לא יפגע ממנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה