יום שני, 14 ביולי 2014

מורה פרטי לgmat



כמו כל מבחן סף, מבחן gmat חשוב מאוד והוא קריטריון מרכזי בקבלה לאוניברסיטאות. כיום, מי שרוצה ללמוד תואר שני במנהל עסקים צריך לעבור בהצלחה את המבחן הזה. המבחן הוא בעל קונספט מיוחד – מבחן אינטגרטיבי. המבחן נעשה במחשב, והמחשב מתאים את עצמו לרמה של הנבחן. אם ענה נכונה על שאלה, השאלה הבאה תהיה קשה יותר, ואם ענה לא נכון השאלה הבאה תהיה קלה יותר באופן יחסי. כדי לעמוד מול מבחן בעל קונספט כזה, דרושה הכנה מושלמת. רוב האוכלוסייה לא חושבת לפי ההיגיון שעל פיו עובד המבחן, לכן בקבוצות לימוד גדולות קשה מאוד לחלק גדול מהאנשים להצליח להתקדם. מורה פרטי לgmta לעומת זאת, מתאים את עצמו לקצב ההבנה של התלמיד. בנוסף, עם מורה פרטי לgmat התלמיד קובע את לוח הזמנים והשיעורים נערכים מתי שנוח. כך, לתלמיד יש אפשרות להוציא את המקסימום מעצמו, ואם תבחרו במורה פרטי לgmat תגלו שהמקסימום שלכם גבוה מאוד.




החלק החשוב ביותר במבחן
המבחן נחלק למספר חלקים, כאשר על כל חלק מקבלים ציון נפרד, ובנוסף מקבלים ציון כללי בין200-800. החלק החשוב ביותר במבחן הוא החלק הכמותי. הוא נחשב לחשוב ביותר מכיוון שרוב המוסדות האקדמיים מתעניינות בעיקר בציון בחלק הזה. נשאלות בו שאלות באריתמטיקה מתחומים שנלמדים בחטיבת הביניים(כן כן, חטיבת הביניים. אבל אל תתבלבלו, השאלות האלו לא קלות בכלל):
·         שברים
·         אחוזים
·         פרופורציה
·         משולשים

מהלך המבחן
בכל פעם שתכנס לחדר הבחינה, בהפסקות ובתחילת המבחן, יילקחו ממך טביעת אצבע, חתימה ותמונה אלקטרוניים. בנוסף עליך להציג תעודה מזהה באנגלית – עדיפות לדרכון. בתחילת הבחינה תקבל 5 דפים. בעמוד הראשון יהיו הוראות, ושאר העמודים יהיו דפי טיוטה עבורך. מורה פרטי לgmta יתרגל אתך מבחנים רבים במתכונת הבחינה הזאת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה