יום שלישי, 22 ביולי 2014

טבעות יהלום



איך שומרים על טבעות יהלום?

אם אתם מתכוונים לרכוש טבעות יהלום או שזה עתה רכשתם אותן, חשוב מאד לדעת לא רק איך לבחור את הטבעת הנכונה אלא גם מה עושים ביום שאחרי. במילים אחרות - איך אפשר לשמור על הטבעות הללו לאורך זמן? לשמחתכם הרבה, טבעות יהלום עשויות מאחד החומרים העמידים ביותר שאפשר למצוא כיום, והיהלום מהווה משאב טבע קשה ועמיד במיוחד. עם זאת, בכל זאת כמו לכל חומר - יש לו רגישויות, ולכן חשוב לדעת איך שומרים על הטבעות הללו לאורך זמן.


כל הכללים להתנהגות עם היהלומים

קודם כל, חשוב להבין שאם אתם רוצים לנקות טבעות יהלום, מומלץ בחום שלא לעשות זאת באופן עצמאי, בוודאי לא בפעם הראשונה. הדבר המומלץ ביותר לעשות הוא לפנות לתכשיטן (רצוי זה שגם מכר לכם את הטבעת) ולבקש ממנו שיבצע ניקוי ליהלום במידה והוא התלכלך. חשוב גם לקבל הוראות לעתיד כיצד יש לנקות טבעות יהלום - אם כי יש לזכור שבניקיון הנ"ל האחריות היא לחלוטין עליכם.


בכל מקרה, חשוב מאד בכל ניקיון עצמאי שאתם עושים, לא לנסות ולהוציא את היהלומים ממשטח השיבוץ שלהם. הדבר עלול להרוס אותם לצמיתות. אם בכל זאת יש בכך צורך - פונים אך ורק לתכשיטן מומחה.

אם אתם עונדים את הטבעות, חשוב מאד כמובן לשמור עליהן היטב. לא כדאי לענוד טבעות יהלום אם יוצאים לאימון כושר או למזללה, שכן הדבר עלול להזיק להם. במידה ואתם לא עונדים את הטבעת, רצוי מאד לאחסן אותה בקופסת תכשיטים ייעודית. אם יש לכם כספת שמיועדת לתכשיטים - זהו המקום המומלץ ביותר לאכסון של טבעות יהלום.


וכך שומרים על הטבעת

אם תקפידו על כל הכללים הללו, תוכלו לבחור בקלות טבעות יהלום, ולאחר מכן כמובן ליהנות מהן לאורך שנים רבות. טבעות שנשמרות היטב - ישרתו אתכם גם עוד עשורים רבים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה