יום שני, 14 ביולי 2014

טיולים לספרד



טיולים לספרד בדגש על מדריד
עיר הבירה של ספרד, היא כידוע מדריד. אולם, בשונה מערים אחרות באירופה, שלרוב במידה והן עיר הביר ההן גם המפורסמות והמתוירות ביותר, הרי שמדריד חוסה בצילה של עיר אחרת - הלא היא ברצלונה. למרות זאת, ישראלים רבים שמחפשים הצעות עבור טיולים לספרד, מגיעים כיום למדריד. נכון שמדריד עדיין מתחרה על מקומה בתוך ספרד (בעיקר בשל הפיתוח הכלכלי המואץ של ברצלונה), אך בכל זאת - מדובר על עיר מדהימה שיש המון מה לראות בתוכה.

מה מחכה לכם במדריד?
ראשית, טיולים לספרד שמתמקדים במדריד, יובילו אתכם לאחת הערים המתורבתות ביותר באירופה, בכל מה שנוגע למוזיאונים שלה. במדריד יחכה לכם משולש המוזיאונים המפורסם, של  מוזיאון המלכה סופיה, מוזיאון פארדו ומוזיאון תיסן בורניסמה. שלוש המוזיאונים הללו מפורסמים בכל אירופה, ומומלץ שלא לוותר עליהם.



מעבר לכך, טיולים לספרד בדגש על מרדיד, יובילו אתכם לאחת הבירות הקולינריות של אירופה. יש לציין שדווקא מבחינה זו, מדריד עולה על ברצלונה, שכן האחרונה היא עיר עם אוריינטציה מערבית יותר. לעומת זאת, מדריד עדיין שומרת על המסורת שלה (קצת כמו בהקבלה בין ירושלים לתל אביב), ועל כן, יש בה הרבה יותר אוכל ספרדי מסורתי, שיכול להתאים למי שמחפש מאכלים יוצאי דופן וטעמים אמיתיים מהמטבח המקומי. כמובן שמומלץ שלא לוותר על השווקים המדהימים של מדריד, שהם חובה לכל מי שמתכנן טיולים לספרד.

כמה זמן מטיילים במדריד?
ככלל, טיולים לספרד יכולים להיות ארוכים למדי, ולהות יותר משבועיים. במקביל לכך, טיולים לספרד ששמים דגש בעיקר על מדריד, צריכים להיות לפחות חמשיה ימים, כדי שתבקרו באתרי החובה לעיר. יש לציין שבמדריד אפשר לבלות גם עשרה ימים, ולא לחוש מיצוי מהעיר המדהימה הזו, שמציעה כל כך הרבה לתיירים מכל העולם ומכל הגילאים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה