יום ראשון, 16 במרץ 2014

מקום לחתונה קטנה



חתונה קטנה – זה הטרנד היום
המצב הכלכלי בארץ אינו מאפשר לכולם לערוך מסיבות חתונה גדולות ונוצצות. נכון שכל אחד רוצה להרשים את המשפחה והחברים, אבל במציאות הנוכחית גם ניקור עיניים לאלה שיש את האמצעים מיותר. לכן, יותר ויותר משפחות מחפשות מקום לחתונה קטנה שתהיה אינטימית ובאווירה מיוחדת במינה. השאלה היא איפה ניתן למצוא מקום לחתונה קטנה ומה יש לבדוק לפני שמחליטים?
מקום לחתונה קטנה כולל הכל
מקום לחתונה קטנה חייב לכלול את כל האלמנטים החשובים לעריכת חתונה לרבות: אוכל ומשקאות, מוסיקה ורחבת ריקודים, תיעוד האירוע בוידאו ובמצלמת סטילס, מקום לחופה וכיוצא באלה. על פניו נראה שאין בעייה לארגן את כל הדברים הללו גם במקום קטן ואינטימי כל עוד הוא מתאים למספר האורחים שברצונכם להזמין. מקומות כאלה ניתן למצוא גם בעיר וגם מחוץ לעיר בסגנונות שונים.



מקום לחתונה קטנה בעיר
בעיר תוכלו למצוא מקומות קטנים לחתונה כדוגמת מסעדות שניתן לשכור אותן לצורך האירוע, או לופטים גדולים המיועדים לעריכת אירועים קטנים מסוגים שונים הכוללים גם אפשרות להזמנת קייטרינג וכל יתר הצרכים של החתונה. מקומות אלה נחשבים לבעלי אווירה מאד אינטימית ונעימה והמחיר שלהם נמוך בהרבה משכירת אולם או גן אירועים.
מקום לחתונה קטנה מחוץ לעיר
למי שמבקש לעשות חתונה באווירה כפרית וציורית יכול לשכור צימרים או וילות לצורך זה. כיום יש צימרים רבים המיועדים לעריכת חתונות ואפילו רחבת חופה יש בהם מול השקיעה והנוף המקסים. במקומות אלה ניתן לקבל את כל השירות הנדרש כדי לערוך חתונה מוצלחת כולל שירות קייטרינג, חנייה לכל האורחים, מוסיקה וכיוצא באלה. ובנוסף למקומות אלה ניתן למצוא גם מחוץ לעיר מקום לחתונה קטנה במסעדות כפריות מיוחדות וכדומה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה