יום ראשון, 16 במרץ 2014

עו"ד מקרקעין



עו"ד מקרקעין עומד לרשות הציבור בתחומים שונים אשר קשורים לעולם הנכסים.
·         עורך דין זה יכול לייצג גם את השוכרים וגם את בעלי הנכסים בעת עריכת החוזים וההסכמים השונים. נוסף על כך, בעל מקצוע זה יכול לבצע בעבור בעל הנכס את תהליך הגביה בין אם מדובר בנכס פרטי, וגם אם מדובר בנכסים מסחריים.
·         משרד עורכי דין העוסקים בתחום המקרקעין מסייעים גם במקרים של רכישת דירה מאדם פרטי או מקבלן. עורכי הדין מעניקים ייעוץ שוטף בכל מה שקשור לקבלת משכנתא, לתשלומי המיסים השונים על הבית, בדיקות שונות בלשכת הרישום, כי אכן הנכס רשום על שם המוכר, וכמובן עריכה ואישור של חוזה הרכישה. 


תחומי אחריות נוספים
רבים נעזרים בשירותיו של עו"ד מקרקעין גם במקרים נוספים:
·         לשכת עורכי דין העוסקים בתחום יכולים להעניק ליווי לדיירים בכל מה שקשור בפרויקט תמ"א 38. עורכי הדין יכולים לייצג את הדיירים השונים אל מול הקבלן המבקש להשקיע, וגם לפשר ולסייע לכל הדיירים להגיע להסכמה בנוגע לפרויקט.
·         עו"ד מקצועי יכול לסייע ללקוח אשר מעורב בעסקת מקרקעין לתכנן את המס המוטל ביחס לעסקה, וכמובן בעת הגשה של ערעורים אל מול רשויות המס השונות בכל מקרה בו ישנה אופציה להפחתה בתשלום המס.
·         לבסוף, רבים אשר שותפים בעסקאות הקשורות למקרקעין שוכרים את שירותיו של עורך דין מקצועי על מנת לערוך את ההסכמים השונים בין השותפים, ולחלק את הזכויות בין הנוגעים בדבר.  
מה קורה אם אינכם מרוצים מהשירות של עו"ד מקרקעין?
חלק גדול מן התביעות אשר נערכות כנגד עורכי הדין הוא בתחום המקרקעין. במקרה בו אינכם מרוצים משירותיו של עו"ד מקרקעין תוכלו לשלם את שכר הטרחה החלקי, ולהפסיק את ההתנהלות מולו. במקרים חמורים בהם התרחשה פגיעה כלכלית עקב תפקוד לקוי של עורך הדין, תוכלו אף לבקש לתבוע את בעל המקצוע, ולקבל פיצוי כלכלי הולם בהתאם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה