יום שבת, 15 במרץ 2014

מקלחון



מקלחון בחדר האמבטיה
מקלחון המותקן בחדר האמבטיה מאפשר פרטיות גם אם בני בית אחרים נמצאים בו. אם מגיע אורח ללינה וברצונו להתקלח יהיה לו נוח יותר לעשות זאת בתוך מקלחון. לפיכך, קיימים מקלחונים מסוגים ומדגמים שונים העשויים מחומרים טובים יותר וטובים פחות, מעוצבים או בהתאמה אישית ויכולים לגרום לחדר האמבטיה להיראות אטרקטיבי ויוקרתי.

מקלחון בחדר הרחצה
למי שבחדר אמבטיה יש עמדת מקלחת ללא אמבטיה, שלעיתים נראה כמקלחת צבאית, מקלחון יכול לשדרג את מראה חדר הרחצה שלו ולהעניק לו עיצוב ופיתרון נהדר למניעת הרטבת הרצפה בעת המקלחת. לא יהיה צורך להשתמש במגב כדי לגרוף מים מהרצפה ולא לפרוס מגבת שתספוג אותם. זאת מהסיבה שהמקלחון אטום ובעל מסילה עם גומי המוצמדת לחלקו התחתון.


מקלחון פרקטי
בדרך כלל כאשר בוחרים במקלחון מחפשים נוחות ופרקטיות. דלתות הזזה או דלתות שיפתחו פנימה והחוצה, דלת אחת או שתי דלתות, דלת אקורדיון וזאת לפי מיקומו בחדר האמבטיה. האם יהיה במרכז האמבטיה, פינתי, חזיתי, על מסילה או ללא מסילה והכול לפי הצרכים וגודל חדר האמבטיה. בנוסף, פרקטיות נמדדת גם במידת הניקיון והאבנית שיכולה להצטבר במקלחון ולכן חשוב שהוא יהיה מחומרים איכותיים שאינם מחלידים או אוגרים אבנית.

סוג המקלחון
סוג המקלחון אינו פחות חשוב ויש להתאימו לחדר הרחצה או לאמבטיה. למשל, מקלחון חזית ניתן למקם במרכז החדר ואילו מקלחון עם דלתות הזזה בפינת החדר. מקלחון קטום למשל, חייב להיות פינתי כיוון שהוא מורכב משתי דלתות משולבות עם שתי דלתות קבועות כך שרק שתי דלתות נפתחות כלפי חוץ בלבד. ולכן בחירת סוג המקלחון נעשית לפי גודל חדר הרחצה או האמבטיה והניידות בו. לפיכך חשוב לקחת מידות כדי לקבל הצעה איזה מקלחון מתאים ואיזה לא.



תגובה 1: