יום ראשון, 16 במרץ 2014

טיולי משפחות לספרד



ספרד נחשבת לאחת הערים הפופולאריות ביותר לתיירים, ובמיוחד לתיירים הישראליים. ספרד נחשבת ליעד פופולארי בשל הגיוון הרב שהיא מכילה, ומגוון האטרקציות השונות שניתן למצוא בה. בעצם היא יעד שמתאים לכל טיול שמתכננים, אם מדובר לדוגמה בטיול של חברים אחרי צבא, ניתן למצוא יעדים מעניינים בברצלונה, ברי לילה תוססים, מסעדות מדהימות, וכמובן את איצטדיון הקמפ נואו המשובח של הקבוצה הטובה בעולם בכדורגל. אם מדובר בטיולי משפחות בספרד, ניתן למצוא מגוון אטרקציות, החל מרכס הפירנאים השוכן בקרבת ברצלונה ובו ניתן למצוא אתרי סקי מדהימים לגלישה ונופים עוצרי נשימה, ועד לנופי ברצלונה המדהימים, נופי מדריד הנפלאים וכדומה.

טיולי משפחות לספרד – תכנון הטיול האולטימטיבי
אם אתם משפחה שנהנים גם מנופים ומשקט, אך גם מאקשן ואדרנלין, יכולים להתאים לכם מגוון טיולי משפחות לספרד, אך הטיול הבא הוא מיוחד במינו ובדיוק בשבילכם:
  • כאשר צוברים כוחות רבים לטיול, נוכל להתחיל אותו בהרי הפירנאים המדהימים. הרי הפירנאים מציעים מגוון רחב של אטרקציות אדרנלין מדהימות. טיולי הרים, טיולי ג'יפים, סנפלינג, וגם סקי וגלישות. בפירנאים תוכלו למצוא אטרקציות מדהימות לכל המשפחה. הזמן הטוב ביותר לפירנאים הוא 3-4 ימים.
  • את ארבעת או שלושת הימים האחרונים לחופשה, נסיים במקום שאין דומה לו באף מדינה בעולם, והוא כמובן – ברצלונה. ברצלונה נחשבת לעיר מדהימה ביופייה המציגה נופים עתיקים לצד נופים מודרניים וחדשים. שלושת הימים האחרונים בברצלונה הם ימי הרוגע, הימים שיתנו לכם להירגע מהחופשה הסוערת, להתנתק מכל שגרת היום יום, ורק ליהנות ממנוחה, נופים, ואתרי תיירות מעניינים.


טיולי משפחות לספרד - אתרים שאסור לוותר עליהם בברצלונה
אז לפני שאתם בודקים על טיולי משפחות לספרד בכדי לקחת השראה ולתכנן את הטיול שלכם, חשוב שתדעו שיש כמה מקומות שאסור לוותר עליהם בברצלונה:
  • איצטדיון הקמפ נואו – אין הרבה מה להרחיב על האיצטדיון המדהים הזה. גם למי שלא חובב כדורגל, הקמפ נואו נחשב לאחד מאתרי התיירות הפופואלריים ביותר בברצלונה.
  • מזרקות הקסם – מדובר במזרקות מדהימות ביופיין המתנשאות לגובה 50 מטרים. בכל ערב מתקיים מופע מזרקות הנמשך כ10 דקות ומציג את היופי העוצר נשימה שהן מעניקות. מומלץ לברר על המופע טרם ההגעה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה