יום שישי, 4 באפריל 2014

אמנות מס



אמנות מס

חושבים להרחיב את העסקים אל מעבר לים? אם כך, הדבר הראשון שאתם צריכים לבדוק, זה האם לישראל יש אמנות מס עם המדינה שאיתה אתם רוצים להתחיל לעבוד. חשוב ביותר להבין את הנושא של אמנות מס, כי למעשה הן קמו כדי למנוע מצב שבו בעל עסק משלם מיסים ביותר ממדינה אחת. 



מדוע זה כל כך חשוב?

כמו שאתם בוודאי יודעים בתור אזרחים ובעלי עסקים במדינת ישראל, המיסים כאן גבוהים מאוד. אם תיקחו את הסיטואציה הזאת ותשוו אותה למיסים שמשלמים במדינות אחרות, אתם תראו שגם שם המיסים לרוב אינם נמוכים, ולכן אין ספק שהייתם רוצים להימנע ממצב שבו אתם משלמים מס כפול. לשם כך החלו להשקיע בנושא של אמנות מס, כי רק מדינה שעימה יש לישראל אמנות מס היא מדינה שתוכלו לעשות איתה עסקים ולא לשלם פעמיים. 

אמנות המס העדכניות 

באופן כללי ניתן לראות שישראל היא מדינה שיחסית יש לה לא מעט אמנות מס, כי היא בקשרים והסכמים כאלה עם לא פחות מאשר ארבעים מדינות. לכן זה הגיוני שגם במקרה שלכם תהייה קיימת אמנת מס בין ישראל ובין המדינה שאיתה אתם רוצים לעשות עסקים, אלא אם כן זו מדינה שאינה נכללת בתוך 40 המדינות. 

לא זזים ללא רואה חשבון 

הדבר החשוב ביותר בנוגע לעסקים בחו"ל, זה לפני הכול לדעת מה אתם עושים. הנושא של אמנות מס הוא תחום חשוב מאוד שאתם צריכים בו את כל המידע הקיים על מנת שתוכלו להחליט באופן שקול והגיוני האם שווה לכם להרחיב את העסק לחו"ל או לא. לכן כדאי שיהיה לכם רואה חשבון מנוסה שיוכל לעזור לכם, כי רואה חשבון יידע לתת לכם מידע וייעוץ רלוונטי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה