יום חמישי, 16 באוגוסט 2012

טיול לאיטליה


טיול לאיטליה – ליעדים עם הילדים
איטליה נחשבה פעם לארץ טיולים שלא מקדמת בברכה ילדים. אבל המצב השתנה וכיום ניתן לקבל שירותים רבים הקשורים באירוח ילדים וההתייחסות אליהם בארץ המגף השתנתה פלאים. השאלה הגדולה היא כיצד לשלב חופשה אמיתית יחד עם הילדים ועוד באיטליה. תכנון מוקדם, בדיקת האפשרויות ומחשבה תאפשר לכם ליהנות מטיול וחופשה מדהימים גם באיטליה ועם הילדים .

לאן לקחת את הילדים באיטליה?
אחד הפתרונות הנפוצים הוא לקחת את המשפחה לאיזור האגמים בצפון איטליה ששם ניתן למצוא מספר אטרקציות נהדרות לילדים – גרדה לנד – הלונה פארק המפורסם אליו מגיעים אנשים רבים שנוסעים אל טיול לאיטליה, ויש גם פרק עם מתקני מים, פרק סרטי קולנוע וגם "סעודת אבירים" שהוא מופע וארוחה בסגנון ימי הביניים .



צאו להרי הדולומיטים
הרי הדולומיטים שבצפון איטליה יאפשרו לכם חוויה שונה מהאטרקציות שנמנו כאן. כאן אפשר ללמוד טיפוס הרים בדרגות של ילדים מתחילים ועד לדרגות של מבוגרים מנוסים. המקום עצמו מקסים ומרהיב ביופיו וניתן לצאת לטיולים רגליים במרחבים ירוקים מקסימים. הלינה יכולה להיעשות בצימר שיהיה לא פחות מקסים מהנוף והסביבה .

טוסקנה
יעד מועדף על הרבה ישראלים הוא חבל טוסקנה ומומלץ לעשות סיור של לפחות חצי יום בעיר סיינה. סיינה היא עיר מאד שקטה וכמעט ללא רכבים. היא תאתגר את הילדים בחוויה אמנותית מיוחדת במינה – מוזיאון האמנות לילדים המפורסם שבעיר. המוזיאון מיועד לילדים עד גיל 11 וכולו מאורגן כדי להנעים את זמנם .

ונציה
חופשה או בביקור בונציה עם הילדים זו חוויה לכל החיים קחו אותם לשוט בגונדולה עם משיט שיודע לשיר אריות מאופרות והם לא ישכחו לכם זאת לעולם. ונציה היא אחת הערים היפות והמיוחדות בעולם. תוכלו לקחת את הילדים לסדנאות לייצור מסכות שמשתפים את הילדים ביצירת המסכות .
כן, גם טיול לאיטליה עם הילדים יכול להיות מדהים. אז למה אתם ממתינים? זה הזמן ליצור קשר עם חברת נסיעות מנוסה בתחום ארגון טיולים לאיטליה, ולהתחיל לתכנן את הטיול שלכם לאחד היעדים המופלאים והיפים ביותר על רחבי הגלובוס.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה