יום שני, 31 בינואר 2011

מהי מרפאת מטיילים ?


מרפאת מטיילים היא מרפאה בה ניתן שירות נרחב לאנשים אשר יוצאים לטיולים בחו"ל. בדרך כלל מדובר על אנשים אשר יוצאים לטיולים במזרח הרחוק, אפריקה ודרום אמריקה ולמעשה לכל מדינת עולם שלישית.

כאשר אדם טס למדינת עולם שלישית הוא צריך לדעת מהם הסיכונים אותם הוא לוקח מבחינה רפואית ולהיות מוכן אליכם במידת האפשר. חשוב מאוד לקבל את החיסונים המתאימים ולקבל כמה שיותר מידע על התנהלות בעת השהות במדינת העולם השלישית וזאת משום שמדובר על סיכונים בריאותיים רבים.

זה לא מסוכן לטייל בחו"ל אם מגיעים מוכנים. במרפאת המטיילים ניתנים שירותים רבים בהם ניתן להסתייע בכדי להפוך את הטיול למהנה ומסכן עד כמה שפחות. 

מרפאת מטיילים


אילו שירותים ניתנים במסגרת מרפאת מטיילים ?

במסגרת מרפאת מטיילים ניתן לקבל שירותים רבים וחיוניים לקראת הטיול בחו"ל, בראש ובראשונה ניתן לקבל הערכת סיכון אישית על פיה ניתן לדעת מהן הסיכונים הכרוכים בטיול כדי להיות מוכנים לקראתם בצורה הטובה ביותר. במסגרת מרפאת מטיילים מספקים גם הרכבת חיסונים ופתיחת פנקס חיסונים בינלאומי, המלצות לגבי שימוש בתרופות שונות למניעת מחלות רבות ובייחוד מלריה, הדרכה למניעת מחלות זיהומיות שכיחות במהלך טיולים בחו"ל והדרכה כיצד יש לשתות ולאכול בחו"ל, קבלת מרשמי אנטיביוטיקה לטיפול עצמי בזיהומים קלים במהלך טיולים, טיפול והתמודדות עם מחלות גבהים ומציאת פתרונות שונים לנסיעה עם ילדים ונשים בהריון.

בנוסף, מרפאת מטיילים מספקת שירות נושף של מתן טיפים להתמודדות עם מצבים שונים כגון פשיעה או התפרצות מגיפה ומתן חומרי הסברה וקישורים למקורות מידע באינטרנט אשר יכולים לסייע במצבים שונים במהלך טיולים בחו"ל.

מה חשוב לדעת לפני שמגיעים ?

רצוי לא לחכות לרגע האחרון ולגשת את מרפאת מטיילים כמה חודשים לפני הטיול ועד שישה שבועות לכל המאוחר לפני הטיסה. רצוי לשמוע כמה שיותר מידע על הארץ אליה אתם מתכננים לטייל ועל המחלות השונות שנמצאות בה. אנחנו יכולים לראות כי ישנן מחלות רבות חדשות בעולם כמו שפעת החזירים, שפעת העופות ועוד.

הוסף כיתוב


חשוב לדעת שחיסונים הם דבר חשוב ומציל חיים כאשר נוסעים לטייל במדינות טרופיות ומדינות עולם שלישיות. החיסון הוא סוג של תרופה שדואג לחסן בפני מחלות ונגיפים שונים באזורים בהם אדם מטייל, צריך לזכור שבאזורים טרופיים ההיגיינה לא קרובה אפילו לרמת ההיגיינה במדינות מערביות, אנו יכולים לראות כי תנאי הבישול שונים לחלוטין וכי המים פעמים רבות מזוהמים ונושאים עמם מחלות רבות.

כסאות בר


כסאות הם דבר שימושי במיוחד וזאת כאשר מדובר בתחומים רבים, אם נשים לרגע בצד את כל סוגי הכיסאות ונתמקד בכיסאות הבר, הרי שנגלה עולם ומלואו של אפשרויות בסוג אחד של כסאות.

כסאות בר הם כסאות גבוהים במיוחד ובדרך כלל גם צרים, הם משמשים לישיבה על הבר וגם הוא מן הסתם גבוה יותר מהשולחנות הרגילים עליהם אנו רגילים לאכול. פעם היו מייצרים אותם רק מעץ והם היו משמשים רק את הפאבים אך כיום יש להם שימושים רבים.

כסאות בר

כסאות בר משמשים אותנו כמובן במסעדות ובפאבים אך גם בבתים רבים כיום ניתן למצוא כסאות בר בבתים רבים וזאת מאחר והדבר נהיה אופנתי במיוחד בתור פריט ריהוט בבית.

איזה סוגים של כסאות בר ישנם ?

כיום ניתן למצוא סוגים רבים של כסאות בר. יש כסאות עשויים מעץ כמו אלו שהיו פעם, הם כבדים ועבים ובדרך כלל הם מיוצרים ללא משענת. במרבית המקרים הם יבנו מעץ מלא ועובדה זו תייקר אותם רבות. כמו כן, כסאות מעץ מלא מחזיקים יותר זמן מעמד. בדרך כלל, ניתן למצוא אותם בשלושה גדלים : גבוה, בינוני ונמוך.

כמובן שתחום העיצוב חדר גם לכאן ולכן כיום תוכלו למצוא כסאות בר מעוצבים עשויים ריפודים שונים, עיצובי משענת ייחודיים ומחומרים מורכבים כגון אלומיניום ומתכות שונות. כסר בר פופולארי במיוחד הוא כסא בעל ריפוד עור בצבעים שונים.

היכן וכיצד יש לרכוש כסאות בר  ?

רכישת כסאות בר צריכה להתבצע לאחר הכרת השוק ורצוי גם לאחר התייעצות עם גורם מוסמך בתחום. זה לא חייב להיות מעצב פנים אלא אדם הבקיא בתחום כגון איש מכירות בחברה למכירת כסאות.

כדי לדעת מה שוק זה מציג בפנינו אנו צריכים להכירו והדרך הטובה לעשות זאת היא באמצעות האינטרנט. כדאי לגלוש באתרים שונים ולראות אילו כסאות מייצרים כיום ואיזה מהם נראים לכם מתאימים לבית או לעסק שלכם. לאחר שתחשפו לסוגים שונים של כסאות תוכלו לגבש לכם רעיון לגבי אלו שתרצו לרכוש לעצמכם.

מבחינת מחירים יש לציין כי בתחום זה השמיים הם הגבול, אתם יכולים לרכוש מצד אחד כסא בר כסא בר מעץ זול והוא יראה בדיוק כמו כסא מעץ מלא אך מחירו ואיכותו יהיו שונים לגמרי. כך למשל תוכלו לרכוש כסא אלומיניום וכסא ממתכת וגם לשניהם יהיה מחיר שונה לחלוטין.

עספור 2


הכול אודות עספור 2 :

המציאות של היום מלמדת אותנו שאנחנו יכולים לעשות דברים רבים כדי להחזיק במשהו טוב שיש לנו בידיים. בסדרה עספור 2 אנחנו יכולים לראות עד כמה רחוק יכולים אנשים ללכת כדי להשיג את מה שהם רוצים.

צוות ההפקה של התוכנית עמל ימים כלילות והביא לכם סיפור דרמה קומי על חבורת צעירים שחיים במזבלה אשר נמצאת בתוך שטח חקלאי שאחד מהם קיבל בירושה מסבו. מה כל כך מעניין בסיפור על עוד ארבעה חברים כאלו?


העלילה מתחילה להסתבך כאשר החבורה מקבלת הודעה על סך חוב של 750 אלף שקלים, אם לא ישלמו את החוב הם עלולים לאבד את השטח היקר להם כל כך. מה שהחבורה לא יודעת זה שהשטח למעשה שווה מיליונים רבים של שקלים.

מה קרה בעונה הראשונה של עספור 2  ?

בעונה הראשונה של עספור נחשפנו לדמויות הסדרה. אנו מדברים על איציק וניוטון, מוטי, שיר ואורלי. ישנן גם דמויות רבות מעולם הפשע, חברים נוספים ודמויות אר מצטרפות במהלך הסדרה. איציק מסתבך בסיפור אהבה בלתי אפשרי עם אשתו של מאפיונר ומוצא עצמו מסתבך עוד יותר כשהיחסים בניהם מתקרבים.

אחרי שהחברים מגלים כי ישנו חוב אשר רובץ על השטח הם מחליטים לעשות הכול כדי לכסותו. וכשאנחנו אומרים הכול אנחנו מתכוונים לכול. החברים יוצאים מהשטח בניסיון להשיג כספים בדרכים כשרות ולא כשרות. הם מוצאים את עצמם מהמרים, גונבים ועושים דברים אותם סביר להניח לא היו עושים לולא היו צריכים להחזיר את החוב.

למה כדאי לראות את עספור 2 ?

את עספור 2 כדאי לראות כי מגוון הדמויות הרחב בה יכול לספק לכל אחד ואחת את הדמות אליה הוא מתחבר בצורה הטובה ביותר. רבים יכולים לראות את הסדרה ולהתחבר בצורה כזו או אחרת עם הדמויות ואף עם המצב הכלכלי בו הן שרויות, מצב כלכלי שרבים מהישראליים מרגישים על גבם בכל יום ויום.

מלבד עובדת ההזדהות עם הדמויות השונות אנו יכולים גם לראות כי רבים נהנים פשוט מעצם הסיטואציה שקיימת בסדרה רבים היו רוצים למשל לזרוק הכול ולחיות בצורה כזו, הסדרה מספקת להם נקודת מבט על איך זה היה יכול להיות. רבים היו רוצים לא להתמודד עם עבודה ועם חשבונות וילדים והתרוצצויות ובוסים על הראש, וזה בדיוק מה שהחבורה בסדרה עספור 2 עושה בכל יום מחייה, לנו נשאר רק להתבונן ולקנא. 

סופר נני


הכול אודות סופר נני :

יום אחד פתחנו את הטלוויזיה וראינו את מיכל דליות, הלא היא סופר נני. בהתחלה לא ממש הבנו על מה מדובר אך כל מי שיש לו איזה שהוא קשר עם ילדים, מצא עצמו מזדהה מיידית לתחושות של ההורים בתוכנית.

התוכנית סופר נני נועדה לתת לנו לראות כי כמעט בכל בית בישראל ישנם קשיים בגידול הילדים, מה שהכי מפתיע הוא שכמעט בכל בית מדובר על אותן הבעיות בדיוק. מיכל דליות נכנסה בכל פעם לבית אחר ועשתה בו מהפך תוך שהיא דורשת מההורים לעשות כדבריה. היא מלמדת את ההורים כיצד להיות קשובים יותר לצרכי הילדים, היא מלמדת אותם כיצד להשתלט על הילדים שלהם, כיצד לתת להם הדרכה נכונה, כיצד להרדים אותם בלילה נכון וכיצד להתמודד עם מכלול הבעיות שקשורות בחינוך ילדים בכל גיל ובייחוד בגיל הרך.


למה התוכנית סופר נני כל כך מומלצת ?

התוכנית סופר נני מומלצת משום שכל אחד יחווה או חווה איזה שהוא קושי שקשור בגידול ילדים. אנו רואים כי הורים לפעמים מתמודדים עם בעיות פשוטות למדי אך עדיין אינם מוצאים פיתרון הולם לבעיותיהם.

מיכל הולכת בכל פעם למשפחה אחרת ומסייעת לה בבעיות השונות עם חינוך הילדים. בעיות חינוך הם נושא גלובלי למדי ואנו יכולים לראות כי לפעמים די במילה קטנה או מעשה אסרטיבי כדי להחזיר את הגלגל אחורה ולתת להורים את המושכות שוב בידיים.

מי שצופה בתוכנית יכול ללמוד ממנה רבות וליישם את התרגילים השונים בבית. מיכל דליות אף כתבה ספר על התחום והוא נקרא "אין ילדים רעים". ספר זה גם כן סייע להורים רבות בגידול וחינוך ילדיהם הרכים.

קצת על סופר נני :

מיכל דליות היא סופר נני, אשת חינוך שנולדה בתל אביב לאם עקרת בית ולאב בעל חנות וילונות. מיכל החלה את דרכה בחינוך בלימודי הוראה לגיל הרך ובשנת 1971 היא הוסמכה לגננת ומורה לכיתות א' ו – ב'. כאשר ילדה את בתה הרביעית החליטה מיכל לקחת פסק זמן מהתחום ועסקה בתחומים אחרים, לאחר מכן השלימה כמה קורסים בתחום הפסיכולוגיה, הגישור והמודעות העצמית.

בין לבין פתחה מיכל גנון לבני שנתיים ושימשה כגננת לגיל הרך, היא התנדבה לשמש כמדריכה לאבות בבית סוהר, העבירה הרצאות בארגונים שונים ולעובדי חברות ובשנת 2002 הצטרפה לחבר ההנהלה של מכון אדלר. בשנת 2006 עלתה לשידור התוכנית סופר נני וזו הפכה להצלחה מיידית, היא נתנה למיכל שם בתחום וכיום כולם יודעים מיהי. מאז התוכנית עלתה לאווירה היא הוציאה את ספרה, היא המשיכה לעונות נוספות והיא אף מנחה תוכנית רדיו בנושא משפחה מידי יום שישי ברדיו ללא הפסקה. 


יום חמישי, 27 בינואר 2011

עומר שושני


עומר שושני וחברת BOX24

חברת BOX24  היא חברה ישראלית פורצת דרך בתחום הטכנולוגיה. בהובלת היזם עומר שושני, החברה מביאה אל השוק פלטפורמה שמחברת בין האינטרנט לבין מסך הטלוויזיה ומביאה למיליוני גולשים תכנים ייחודיים בצורה הכי נוחה שיש. הפלטפורמה כוללת בתוכה: מערך שלם של סרטי VOD, עולם תוכן ייעודי בהתאם לקהל היעד, גישה לרדיו וסרטוני וידאו מהאינטרנט והכי חשוב – עמדת מחשב לכל דבר בסלון הבית.


קהל היעד של החברה

קהל היעד של עומר שושני ושל BOX24 הוא מיעוטים שונים ברחבי העולם שצורכי תכני טלוויזיה ייחודיים. למה הכוונה? הודים באנגליה, לא צורכים BBC או ערוצים בריטיים אחרים. כלומר הן כן צורכים תוכן באנגלית, אבל חשוב להם לשמור על קשר עם המסורת ועם התרבות ההודית האותנטית. זה מתבטא הן ברובד של המוסיקה ורדיו והן, הן ברובד של הסרטים והן ברובד של תוכן טלוויזיה עדכני ואיכותי המגיע ישירות מהודו. וזו הגדולה של הפלטפורמה החדשה. עבור כל מיעוט בכל מקום בעולם, ניתן לספק את התכנים הכי רלוונטיים והכי איכותיים שיש. פשוט כיף.

האנשים מאחורי החברה

לא חסרים יזמים ישראליים בתחום האינטרנט והטלוויזיה. את המיזם הנוכחי מוביל עומר שושני בליווי של אנשי תקשורת בולטים כמו יוסי רוניס (מנכ"ל נופר) ומשה שלונסקי ששמו הולך  לפניו. אנשים עם ניסיון רב בתחום התקשורת עומדים מאחורי המיזם הגדול הזה, שמתחרה בעצם בענקיות תקשורת וענקיות טכנולוגיה מכל העולם. האתגר הגדול הוא להקדים את המתחרים ולספק ללקוחות ערך מוסך אמיתי.

עומר שושני

עומר שושני הינו הבעלים והמנכ"ל בפועל של BOX24. עומר שושני מביא איתו על החברה ניסיון רב בתחום של שיווק בינלאומי רחב היקף ועבודה מול גופים גדולים. עומר שושני תיפקד בעבר כסמנכ"ל המכירות וחטיבת הייצוא של טמבור צבעים. כמו כן כיהן כמנכ"ל במספר חברות גדולות במשק, כולל חברת כרמית ממתקים הבורסאית. בשנה האחרונה נבנה בחברה צוות מגובש שמתכוון להצעיד את החברה קדימה בשנים הקרובות. סוג של גאווה ישראלית בתחום מרתק.