יום חמישי, 4 בנובמבר 2010

בלו נטלי


בלו נטלי - הסדרה
בלו נטלי מתחילה בשני סיפורים מקבלים, האחד מספר על משפחה אשדודית, זוג הורים ושתי בנותיהן, האחת מובטלת (דפנה דקל) כבר שנים ונשואה לבעל אוהב שפשט את הרגל (צביקה הדר) והשנייה רופאת שיניים הנשואה לבעל מצליח(יפתח קליין) שעובד עם אביה בעסק המשפחתי בעלות על יאכטה שמטרתה היא הפלגות בארץ ובקרבת הארץ למטרת הפלגות אישיות או למטרת מסיבות.

בתחילת הסדרה אבי המשפחה מודיע בשמחה על הצטרפותו של חתנו לעסק המשפחתי בעקבות פשיטת הרגל של העסק שלו. במקביל לסיפור המשפחתי מסופר על שתי אחיות שמגיעות ממדינות חבר העמים לפגוש את הסוכן שהבטיח להן עבודה כמטפלות סיעודיות בארץ ישראל.



הבנות פוגשות את הסוכן בתורכיה, הוא פוגש אותן במלון מפואר ומבקש מהן את הדרכון על מנת לסדר את אשרת הכניסה לארץ ומסמכים אחרים הנדרשים לעובדים כאן, אחת מהאחיות חושדת אך משתכנעת בסופו של דבר והן מוסרות לו את הדרכון, הצופים של בלו נטלי יודעים מה יהיה גורלן של שתי הבנות ויודעים בעקבות הסיפורים הרבים המופעים בחדשות מדי פעם שהבנות מיועדות לעבוד בזנות ולא כמטפלות. לחדר של הבנות מצטרפות עוד שתי בנות שגם כן מגיעות מחבר העמים כשאחת מהן מסבירה להן בחצי לגלוג מה מטרת הנסיעה שלהן.

הסיפור המשותף של בלו נטלי מתחיל כאשר שני הבעלים נוסעים לטורקיה עם האוניה  להפלגה לכיוון אחד למטרת ירח דבש. בתורכיה מחכה הסוכן של הבנות משוחח עם הבעל המצליח לגבי ההפלגה חזרה שתיקח את הבנות ארצה. כשגיס מבין שלא מדובר בתיירות אלא בבנות שלא יודעות את מר גורלן הוא כועס על כך שגיסו סיבך אותו בפעולה לא חוקית זו ומאוד מרחם על הבנות. בסופו של דבר הוא משתכנע והם מפליגים ארצה.

מדוע נקראת הסדרה בלו נטלי

שם היאכטה הוא בלו נטלי והיאכטה היא זו ש"מעלה" את הבנות לעבוד בארץ. מעבר לכך בפרק הראשון מתבקשות הבנות שמגיעות לתורכיה לומר סיסמה לסוכן שלהן על מנת שידע שהן הבנות המיועדות והסיסמה היא – נטלי.

השילוב היפה בסדרה על העסק המשפחתי בלו נטלי לעסק המלוכלך של יבוא הזונות לארץ הופך את העלילה של בלו נטלי לכובשת ומרתקת. אין צורך לצפות בפרקים רבים או ביותר מחמש דקות בסדרה כדי להבין שמדובר בסדרה איכותית. בלו נטלי מספרת מעבר לסיפורים הרגילים של היחסים הקשים והמסובכים במשפחה ובעסק המשפחתי גם על נושא כאוב שלא מדברים עליו הרבה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה