יום שלישי, 9 בנובמבר 2010

מחוברות 2


הכול על מחוברות 2 :

מחוברות 2 היא עונת ההמשך לסדרה הדוקו ריאליטי מחוברות. מדובר על חברות נשים שלהן אין קשר אחת עם השנייה, הן מצלמות את חייהן במצלמת וידאו שניתנה להם מההפקה וחושפות את עצמן לקהל הרחב ברגעים אינטימיים בחייהן. 

הן מצלמות את הדייטים שלהן, את החברים שלהן, את המשפחה, בני הזוג, את הריבים, ההשלמות, העבודה ואת ההתלבטויות שלהן בינן ולבין עצמן. מחוברות 2 כמו עונתה הקודמת ליהקה לשורותיה נשים מפורסמות ומפורסמות פחות, בעונה הראשונה ישנה אפילו תלמידת תיכון לא מוכרת.  




קצת רקע על קודמתה של מחוברות 2 :

מחוברות 2 היא סדרת ההמשך למחוברות. הסדרה עסקה בחיי היום יום של חמש נשים אשר הסכימו לחשוף את עצמן למול המצלמות. מדובר על יומני וידאו אינטימיים במיוחד בהם אין כל הגנות ולצופים ניתנת הזדמנות חד פעמית לחדור לחייהן של אותן הנשים.
הנשים מתבקשות בכל יום לחשוף את עצמן למול המצלמות לפחות לשעה אחת, חשיפה זו לא מותירה להן אפשרות להשאיר מסכות וכך הצופים מקבלים אל המסך נשים אמיתיות בשלל סיטואציות בחייהן.

קצת על הדמויות של העונה הראשונה :

דנה ספקטור, בלי ספק הדמות הבולטת ביותר של הסדרה. דנה בת 37, נשואה ואלכס ואם לילדה בת שנתיים. דנה נמצאת במשבר אמצע החיים וזאת למרות שיש לה טור מוצלח בעיתון, בעל חתיך וילדה מתוקה. דנה שואלת את עצמה ללא הרף במהלך התוכנית האם אלו החיים אותם היא ביקשה לעצמה, היא פתוחה לחלוטין למול המצלמה ומספקת לצופים הצצה נדירה לחייה.

הבאה בתור היא חנה רטינוב, תלמידת תיכון אשר מתעדת יומן התבגרות למול המצלמה עם כל מה שכרוך בחיי ההתבגרות של חיי נערות בישראל.

ליאת בר און היא גרושה בת 36 בלי ילדים, החיפוש שלה אחר הגבר המושלם איתו תתחתן ותביא ילדים מספקת לצופים הצצה אל עולם הדייטים, הריגושים והאכזבות.

מירי חנוך, אולי הדמות היציבה והעסוקה שבחבורה. היא בת 42, יש לה שלוש בנות וכל כולה עסוקה במרוץ החיים אשר סובב את העבודה, הבעל, הבנות והאני שלה. 

אליזרין וייסברג היא סטודנטית בת 22 בשנקר אשר המציאה את צמה באינטרנט בדמות זרובבלה – נערה שחייה חיים ורודים וסקסיים.



מחוברות 2 –  תקציר :

בסתיו 2010 תעלה מחוברות 2 לאוויר וכולנו נוכל לראות מיהן הדמויות החדשות אשר לחייהן נוכל להציץ. אחת הדמויות היא מיקרה קרני, האחרת היא העיתונאית דינה אברמסון והשלישית היא המסעדנית ננה שרייר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה