יום שבת, 27 בנובמבר 2010

מאסטר שף



אין דבר אותו ישראלים אוהבים יותר מאוכל. אוכל הוא חלק בלתי נפרד מחיינו ואנו משקיעים בו שעות רבות בכל שבוע, בטלוויזיה הבינו את האהבה הזו כבר מזמן, במדינת ישראל בישול היא דבר חשוב במיוחד ולכן בעשור האחרון אנו יכולים לראות כי תוכניות הקשורות באוכל הופכות להצלחה גדולה. אחת התוכניות החדשות בתחום הקולינארי היא התוכנית מאסטר שף. מדובר על תחרות בין בשלנים חובבניים הרוצים לפרוץ אל תודעת הציבור ולהפגין את כישורי הבישול שלהם בפני רבים.

אז מה קורה בתוכנית מאסטר שף ומהם החוקים ?

התוכנית מאסטר שף מתרכזת בבשלנים חובבניים אך אין זה אומר כי יש להם הנחות. הם באו להתחרות על תואר הבשלן הטוב ביותר והשופטים לא עושים להם שום הנחות בדרך לשם. כבר בשלב האודישנים יכולנו לראות כי השופטים היו קשוחים במיוחד עם המתמודדים, חלקם חטפו על הראש, חלקם קיבלו מחמאות וחלקם עברו בקושי לשלב הבא.

כל מתמודד מקבל בתוכנית מוצרים מהם הוא צריך להרכיב מנה, המנה שלו צריכה להיות טעימה ועשויה במקצועיות. זאת אומרת שגם אם המתחרים קיבלו נתח בשר מובחר והוא יהיה טעים כמות שהוא – עליהם להכינו בצורה מושלמת ולצלות אותו במקצועיות ובדיוק רב, מי שאינו מצליח מקבל מנה מהשופטים.

המוצרים אותם מקבלים המתחרים אינם מורכבים מידי וניתן לעשות בהן מנות נהדרת אם יש מעט טכניקה וידע בבישול, יש למתחרים מסגרת זמן להכין את המנות והם עושים זאת תוך התבוננות במתחרים שלה אשר מבשלים ממש על ידם ואין ספק כי הדבר מוסיף הרבה לחץ לתוכנית. דבר נוסף שמוסיף לחץ לתוכנית הוא ההערות אותן מקבלים המתחרים מהשופטים ומהמנחים כל העת.

אייל שני


למה כדאי לכם לראות את התוכנית מאסטר שף ?

את התוכנית מאסטר שף כדאי לראות כדי לרכוש ידע קולינארי נרחב. השופטים והמנחים כל העת נותנים עצות למתחרים לגבי אופי הבישול ומעצות אלו ניתן ללמוד רבות. מי שאוהב לבשל יתענג על קונספט התוכנית המשלב בתוכו הרבה בישולים, סגנונות ומאכלים שונים. כמו כן, מי שאוהב לבשל יוכל לקחת לו טיפים למטבח האישי שלו וללמוד כיצד לבשל.

מאסטר שף

את התוכנית מאסטר שף כדאי לראות כי היא מצחיקה, מותחת, מגוונת ומלאת דמויות מרתקות הכוללות גם את השופטים וגם את המתחרים. התוכנית משלבת בתוכה את כל מה שאנשים אוהבים בחיים ומעטים הם אלו שימצאו עצמם משתעממים מול המסך

2 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. מעניין מאוד דיאנה,
    במידה ואתם מעוניינים לשמוע עוד מידע על התחום הקולינארי אתם מוזמנים לקרוא את הבלוגים שלי בתחום הבישול

    השבמחק