יום שלישי, 9 בנובמבר 2010

מחוברים


הסדרה הדוקו ריאליטי מחוברים היא הגרסה הגברים לסדרה מחוברות. אחרי ההצלחה הגדולה של מחוברות החליטו אנשי ההפקה להפוך את היוצרות ולתת לגברים לבטא את עצמם מול המצלמה. למי שחושב שמדובר בסתם עוד ניסיון להמשיך סדרה ניתן לומר כי מחוברים בהחלט הצליחו להפוך את היוצרות.

הם קודם כל יצאו אמיתיים ונתנו לנו להביט לרגע על חייהם באמת, הם היו כנים ונתנו לאנשים לראות אותם גם במצבי חולשה. הם חשפו את חייהם במלואם ובכך גם את נשותיהם וילדיהם והתוצאה הסופית היא מרשימה בהחלט. שנית כל, החשיפה המשפחתית שנכללה בתוכנית לימדה אותנו שוב כי בכל משפחה ישראלית ממוצעת ישנן אותן הבעיות ולמוצר כזה יכול הקהל להתחבר.

רן שריג במחוברים


על הדמויות של מחוברים :

הדמויות במחוברים אינן דומות אך יש להן מכנה משותף : הם כולם רוצים להיחשף מול המצלמות. מחלק מהמשתתפים ביקשו להשתתף בתוכנית וחלק אחר ביקש להשתתף בתוכנית אך אין ספק שהתוצר הסופי מושלם.
חמשת המחוברים הם : רן שריג, תסריטאי שאוהב מריחואנה, נשוי ואב לשלוש בנות אשר מנסה להתמודד עם העומס היום יומי של המשפחה. דודו בוסי הוא סופר ואוהב אלכוהול. שי גולדן הוא איש משפחה מהברנז'ה, לואיס אדרי הוא נער שמסניף דבק מגע ושותה אלכוהול תוך שאלות קיומיות וישי גרין הוא איש היי טק עשיר במיוחד ונשוי. 

המחוברים לפעמים עושים דברים שנויים במחלוקת ואין ספק כי כל אחד יכול למצוא באיזה מחובר תכונות אופי אותן הוא לא מחבב, אך בכל זאת, כל גבר ישראלי יכול למצוא לו דמות אליה הוא מתחבר באמת ולכן כל כך הרבה אנשים מתמכרים לתוכנית.

מחוברים


למה הסדרה מחוברים הפכה להצלחה גדולה כל כך ?

הישראלים אוהבים ריאלטי וכבר מיצינו כמעט כל אופציה תחרותית של תוכניות ריאליטי בהן ניתן לדחוף כמה צעירים וצעירות לאותו המקום ולראות מה יקרה. כיום אנשים נהנים מהריאלטי הכי אמיתי, ממש כמו זה שבסדרה מחוברים. הדמויות נחשפות לחלוטין מול המצלמה ולמרות שבתוכנית אין את העיסוק מיהו הגבר הישראלי המושלם אלא מיהם הגברים הממוצעים, הם עדיין מצליחים לשבות את לב הצופים.

במהלך העונה יש לצפות לשינויים רבים לטוב ולרע מכל המחוברים, יש מהם שיידעו כיצד להתמודד עם החשיפה בצורה נעימה ויש שירחיקו לכת עם עצמם אך אין ספק כי כל הדמויות של הסדרה הן דמויות מרתקות ומעניינות והסדרה מומלצת לכל מי שאוהב דוקומנטריה אמיתית.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה