יום שישי, 29 באוקטובר 2010

טיולים בברצלונה


כל מה שרציתם לדעת על טיולים בברצלונה :

ברצלונה היא עיר נמל ספרדית של הקהילה האוטונומית קטלוניה, היא נחשבת לאחת הערים היפות בעולם ולכן היא גם יעד תיירותי נהדר למאות אלפי תיירים בכל שנה. טיולים בברצלונה הם חוויה בפני עצמה, העיר מציעה לתיירים אין ספור אטרקציות ובכדי להספיק את כולם יש צורך בכמה ביקורים. למעוניינים בטיול אחד ממצה, יש לתכנן את הטיול במדויק.

אמצעי התחבורה בעיר ברצלונה נוחים במיוחד, בעיר יש רכבת תחתית, רכבת רגילה, מוניות וקווי אוטובוס לכל מקום כך שנוח במיוחד להתנייד ממקום למקום. רצוי לרכוש מפה של העיר ולברר על יעדי התיירות המועדפים כדי שיהיה נוח יותר לטייל בעיר.  

טיולים בברצלונה


אתרי תיירות מומלצים בעת טיולים בברצלונה :

העיר ברצלונה מציעה מגוון רחב של אטרקציות וכאמור לא ניתן להספיק את כולם בביקור אחד, להלן כמה מהמקומות המומלצים לטיול בעיר :

מוזיאון השעווה בברצלונה



 

  • מוזיאון השעווה : מדובר על מוזיאון נהדר בו מוצגות בובות שעווה כמיטב מסורת הערים המתויירות בעולם.
  • מוזיאון פיקסו : במוזיאון זה תוכלו ללמוד על תחילת דרכו של האמן פיקסו, במוזיאון סקיצות רבות מימי נעוריו ותמונות מהתקופה הכחולה. המוזיאון מתאים במיוחד לחובבי האומנות.
  • שוק בוקריה : שוק אוכל הומה אדם, זהו שוק מפורסם מאוד בקרב שווקי אוכל בעולם. מדובר על שוק מסודר אשר מתאים לחובבי האוכל למיניהם.
  • כיכר קטלוניה : הכיכר המרכזית של ברצלונה. טיולים בברצלונה לא יכולים להיות שלמים ללא ביקור באתר זה. בכיכר מזרקות רבות, פסלים, חנויות רבות וחיי לילה שוקקים.


אתרים נוספים מומלצים בעת טיולים בברצלונה :

אחד ממסלולי הטיול המומלצים למטיילים בברצלונה הוא הטיול להר היהודים אשר נקרא בספרדית מונז'ואיק. מדובר על גבעת חמד אשר משקיפה על נמל העיר. לגבעה זו יש היסטוריה ארוכת שנים אשר מתקשרת גם לעם היהודי בכך ששימשה בעבר כבית קברות ליהודים. מן הגבעה הנוף קסום ואין ספק כי מדובר באחת הפינות הייחודיות של העיר.

מומלץ לטייל לאורך הרמבלה, שדרה זו היא שדרה מפורסמת משום שהיא מחברת בין כיכר קטלוניה ובין פסל קולומבוס אשר ניצב ליד הים. מדובר על טיול לאורך הרובע הגותי של העיר. טיולים בברצלונה לא יכולים להיות שלמים ללא מופעי הרחוב המרהיבים וטיול בשדרה זו הוא בדיוק הטיול לחוות את כל מופעי הרחוב הייחודיים שיש לעיר להציע כולל מופעי חיות, מופעי פסלים חיים, דוכני מזון ותמונות ועוד. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה