יום חמישי, 4 בנובמבר 2010

היפה והחנון 2


להיות יפה זה לא קל כמו שכולם חושבים, נכון הרבה יותר קל להסתדר בחיים, מספיק חיוך אחד כדי להיכנס למועדון, מסעדה או כל מקום בילוי אחר שעושה סלקציה לאורחים שלו, מספיק לבקש יפה ולעשות פרצוף חמוד כדי לקבל מה שאת רוצה.


אבל כשמגיעים למקומות הדורשים קצת יותר ממראה מצוין, כמו מקומות עבודה או לימודים גבוהים היופי לא ממש עוזר להתקבל, להפך הוא גורם לאנשי המקום מיד לחשוב על הסטיגמה של יפה וטיפשה.

בניגוד ליפות יש את החנונים, שהם לאו דווקא אנשים לא יפים אלא פשוט לא מטופחים ולא אסטטיים. כאשר הם רוצים להיכנס לכל אותם מועדונים אליהם נכנסות הבחורות היפות הם נתקלים בסלקציה מבישה אך כאשר הם מגיעים עם הידע הרב שלהם למקומות עבודה וללימודים הדלתות נפתחות עבורם במהירות.
בעקבות זאת לבנות היפות ולבנים החנונים אין מקומות מפגש וחוץ ממפגשים אקראיים ברחוב אין בניהם אינטראקציה והם לא ממש מכירים אחד את השנייה.

היפה והחנון 2 בדיוק כמו בעונה הראשונה מפגישה בין שני העולמות האלו.

היפה והחנון 2 – למה לצפות בתוכנית?

לא משנה אם צפיתם בעונה הראשונה של היפה והחנון או לא, בתוכנית היפה והחנון 2 אתם חייבים לצפות. החיבור בין הבנות היפות לבנים החנונים הולך להיות מעניין. הסיטואציות הרבות בהן יעמדו הזוגות (שמורכבים מחנונים ויפות) הן לא קלות ועליהם לעבור משימות רבות בדרך אך הפרס.

הבנות יצטרכו ללמוד מוסיקה קלאסית, מדע ועוד והבנים יצטרכו ללמוד על ספורט, היגיינה, טיפוח ועוד. על המשתתפים לשתף פעולה אחד עם השנייה כדי לנצח וכשמדובר בשני אנשים שהם שונים כל כך לעיתים יש מריבות וסיטואציות שטרם ראיתם כמותם.

איפה עוד תוכלו לצפות במפגש יפה כזה חוץ מבתוכנית היפה והחנון 2? האינטראקציה בין הזוגות מעניינת מהרגע בו הם נפגשים, במהלך כל התוכנית ועד הרגע בו הם נאלצים להיפרד בעקבות הדחה או הזכייה בפרס הגדול.

היפה והחנון – לא עוד ריאליטי

בארץ יש תוכניות ריאליטי רבות, היפה והחנון 2 זוהי ריאליטי מסוג אחר, היפה והחנון 2 היא תוכנית שמלמדת את הנוער והמבוגרים שצופים בה שיופי זה לא הכול בחיים ושגם חוכמה זה לא הכול בחיים.

משתתפי היפה והחנון 2 הם 11 זוגות שילמדו בכל יום אחד על השנייה ותוך כדי ילמדו גם אותנו – הצופים. היפה והחנון 2 צולמה בווילה מפוארת במרכז הארץ, הווילה כוללת בריכת שחיה וחצר גדולה, שם מבלים המשתתפים במשך שמונה שבועות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה