יום שלישי, 19 באוקטובר 2010

טיולים בפירנאים


טיולים בפירנאים בספרד - לאוהבי הז'אנר
טיולי לחו"ל הפכו להיות אחת מן האטרקציות הנפוצות ביותר בעולם כולו בכלל ובישראל בפרט. מדי שנה מיליוני ישראלים יוצאים את גבולות הארץ, מכל סיבה שהיא ומבקשים למצות את החופשה היקרה שלהם בסגנונות טיולים שונים.

אחד מסוגי הטיולים המהנים שנכנסו בשנים האחרונות הם טיולי הג'יפים, וכל מי שאוהב לנהוג בג'יפ, או מתעקש לצאת לטיולי ג'יפים בשבילי הארץ השונים, יכול גם לנסות את טיולי הג'יפים במקומות המיועדים לכך בעולם. טיולים בפירנאים הם אטרקציה נפוצה ופופולארית מאוד, על כל המשתמע בכך. מדובר בטיולים מאורגנים של שבוע או  עשרה ימים, תלוי באופי הטיול, כאשר במהלך הימים הללו חוצים הטיילים עם הג'יפים את אחד המקומות המדהימים ביותר בעולם מן הבחינה הזו, את רכס הפירנאים. 

טיולים בפירנאים


צפון ספרד – איזה נופים
טיולים בפירנאים ובצפון ספרד כולה (בג'יפים או רגלית זה לא משנה בכלל), מביאים את כל מי שעובר אותם לחשוב על המקום שלנו על פני כדור הארץ. מדובר ברכס הרים המשתרע על פני 450 קילומטרים, פחות או יותר, כאשר הרכס מהווה מעין גבול טבעי בין ספרד לצרפת, ויכול להגיע עד לגובה של כ-3,400 מטרים בנקודות הגבוהות שלו.

את הטיול חווים מכל בחינה אפשרית, הן מבחינה קולינארית, מבחינת נופים מדהימים וכמובן גם מבחינת פולקלור. מדובר בתרבויות שלא ראו אל מול עיניהן את התפתחות התרבות שמסביב, מאחר והן קיימות על רכס ההרים המדובר, וההתפתחות שלהם התרחשה באופן עצמאי, וזה מראה מרגש לראות כיצד תרבויות שונות התפתחו אחרת. טיולים בפירנאים כוללים אלמנטים רבים.

חוצים קילומטרים רבים ושנות התפתחות
טיולים בפירנאים מתחילים לרוב בטיסת בוקר מנתב"ג, ועם ההגעה לספרד, חותמים על הג'יפים, עוברים את התדריכים הרלוונטיים ומתחילים בנסיעה. במהלך הנסיעה לאורך ימי הטיול ישנן עצירות רבות בכל מיני פארקים מרשימים ביופיים, במלונות מאוד יוקרתיים ומפנקים, וכמובן שלא חוסכים בהפעלות לכל המשפחה, לכל מי שרוצים גם להפוך את הטיול הזה למשפחתי.

עם איזו חברה כדאי לערוך טיולים בפירנאים
יש מספר חברות שמציעות את חבילות הטיולים הללו. כל חברה מציעה מגוון הפעלות ומסלולי טיולים, ולרוב מדובר במסלולים יחסית קבועים, אך יש לראות מה מציעה כל חברה מבחינת שירותים נלווים למחיר הנקוב. סקר שוק והשוואת מחירם יכולים לעזור. 

אתרי סקי בפירנאים

 חשוב מאוד לעבור על כל הפרטים הטכניים וגם רצוי שיהיה לחברה ניסיון של שנים בתחום. כדאי לבדוק מה קורה במידה ואין את הג'יפים שהוצעו במעמד רכישת החבילה, או מה טיבו של הביטוח לאורך הטיול ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה