יום שלישי, 12 באוקטובר 2010

אסטרולוגיה


אסטרולוגיה – לגלות את העתיד
הרבה אנשים נמשכים לתחום של אסטרולוגיה אך לא מבינים בדיוק איך ניגשים לתחום. בסופו של דבר כל אחד מאיתנו רוצה לדעת עוד אינפורמציה על העתיד. מה יהיה איתי בעוד שנתיים? יהיה טוב? אמצא אהבה? אצליח להביא ילדים לעולם?


במאמר הקצר הזה ננסה להסביר על הכלים הבסיסיים של אסטרולוגיה, איך עובדים איתם ועל אילו שאלות ניתן לענות איתם. אסטרולוגיה היא כלי פשוט מדהים. כדי להפיק ממנה את המירב, חשוב לבחור אסטרולוג או אסטרולוגית עם ניסיון רב ועם מיומנויות של העברת מסרים בצורה ברורה ואחראית.


מפה אסטרולוגית
מפה אסטרולוגית היא הבסיס לכל חיזוי אסטרולוגי. בעולם של אסטרולוגיה, מפת הלידה שלכם היא כמו תעודת הזהות שלכם. במפת הלידה ניתן לראות את המיקומים של כל כוכבי הלכת החשובים כלפי כדור הארץ ברגע המדויק בו נולדתם.
יש לכך משמעות אדירה! כל כוכב וכל מזל ברקיע מסמל אנרגיות שונות ותחומים שונים בחיים. כך הירח מסמל את העולם הרגשי שלכם בעוד מאדים מסמל את האנרגיה האגרסיבית והפעילה שלכם.   המפה כוללת את כל האינפורמציה לגבי הגלגול הנוכחי שלכם ואסטרולוג מיומן מסוגל לשאוב ממנה המון מידע שימושי.


אסטרולוגיה – מה צופן לי העתיד?
באמצעות מפת הלידה, אסטרולוג מקצועי יוכל לעזור לנו להבין איזו תקופה עוברת עלינו ומה מצפה לנו בשנה הקרובה. בד"כ לא מומלץ לנסות להתנבא להרבה שנים קדימה – שנה מספיק. הרי יש כוכבים שתומכים בנו ומביאים תקופות של מזל ושפע. לעומתם יש כוכבים כמו שבתאי שמביאים התמודדות קשה וניפוץ חלומות.


אם אנחנו מזל אריה למשל ושבתאי נכנס כעת לשנה וחצי למזל אריה, מדובר בשנה מאתגר. שבתאי "ידרוש" מאיתנו להתמודד עם המציאות, לעבוד קשה ולא לחיות בחלומות או בריחוק מהמציאות. יש בזה דבר מאד מרגיע! שכן גם אם קשה לנו עכשיו, אסטרולוג יכול להראות לנו מתי הלחץ צפוי להשתחרר...


אסטרולוגיה ואהבה
בד"כ רוב האנשים הולכים אל אסטרולוג כדי לקבל ייעוץ אישי – מה יהיה איתי... מתי אתחתן... וכו'. העניין הוא שיש כלים של אסטרולוגיה שמאפשרים לבדוק התאמה זוגית בצורה מאד מדויקת. כדי לבדוק התאמה בודקים קודם כל התאמה בין מזלות.

בד"כ אש הולך טוב עם אויר ומים הולך טוב עם אדמה... אבל זו הכללה! בדיקה יסודית יותר תבדוק את ההתאמה ברמת התקשורת וברמת הרגש! בתחום האהבה חייבים למצוא אסטרולוג מומחה – וכך חוסכים הרבה זמן בחיפושים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה