יום ראשון, 15 באוקטובר 2017

לימודי תסריטאות



כל יצירה קולנועית או טלוויזיונית מבוססת בראש ובראשונה על תסריט כתוב
כשאנחנו רואים סרט בקולנוע או סדרה בטלוויזיה, הדבר המשמעותי ביותר מול העיניים שלנו, עוד לפני המשחק של השחקנים, הבימוי של הבמאי או הצילום של הצלם, הוא הסיפור שמסופר לנו. הסיפור הזה מסופר דרך טכניקות קולנועיות שונות, אמנם, והשחקנים הם אלה שמספרים אותו הלכה למעשה, אבל הסיפור הזה הוא בראש ובראשונה תסריט. התסריט הוא זה שמהווה את הבסיס של היצירה הקולנועית או הטלוויזיונית, ומשום כך ברור מדוע מדובר בתחום יצירה שרבים חולמים על לעסוק בו – ואם גם אתם חולמים על כך, אתם צריכים למצוא לימודי תסריטאות שמתאימים לכם.




לימודי תסריטאות – הלימודים המקנים את הכלים הנחוצים בכדי לכתוב תסריט
כתיבת תסריט היא משימה מסובכת שצריך לדעת לא רק איך לבצע אותה ברמה הבסיסית מבחינת חוקי הכתיבה השונים, אלא גם כיצד לבצע אותה בצורה אומנותית נכונה וכיצד לעבוד מול הגורמים השונים בתהליך היצירה הקולנועית. את כל התחומים האלה מנסים ללמד במסגרת לימודי תסריטאות, כאשר הנושאים הנלמדים יכולים להיות בסיסיים ביותר כמו כתיבת דמות גיבור או דיאלוגים, ולהגיע עד לעומק של יחסי התסריטאי מול חברת ההפקה, דרך השלבים השונים של כתיבת התסריט ועד כתיבת לתכני אינטרנט ומשחקי מחשב. מבחינת היקף הלימודים, ישנם לימודי תואר ראשון וישנם לימודי תעודה בתחום, ומוסדות הלימוד יכולים להיות מוסדות מקצועיים בתחום הקולנוע או אוניברסיטאות ומכללות גדולות יותר.

לימודי תסריטאות איכותיים פותחים לכם דלתות שלא ייפתחו בשום צורה אחרת
בשביל לפתוח לעצמכם דלתות בעולם הקולנוע והטלוויזיה, אתם צריכים כלים איכותיים ברמה הגבוהה ביותר. רק לימודי תסריטאות איכותיים יבטיחו לכם את הכלים האלה, ואת המוניטין הנחוץ לכם בכדי ליצור לעצמכם שם בתחום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה