יום ראשון, 29 באוקטובר 2017

לימודי הפקה מוסיקלית


מהי בדיוק הפקה מוסיקלית? מה תפקידו של המפיק המוסיקלי?
בשנים האחרונות, אנחנו עדים לתהליך מעניין בעולם המוסיקה, בדגש על תהליך ההפקה המוסיקלית. יותר ויותר מפיקים מוסיקליים, שבעבר היו בעיקר ברקע וברשימת הקרדיטים של האלבומים והיצירות, עוברים לקדמת הבמה. שמות כמו מארק רונסון ודיוויד גטה הפכו לשמות החמים והמוכרים ביותר בעולם המוסיקה, וכשמבינים את העבודה של המפיק המוסיקלי, מבינים גם למה זה קורה. תהליך הפקה מוסיקלית הוא תהליך בו לוקחים רעיון – מילים ולחן – ונותנים להם סגנון. המפיק המוסיקלי מכתיב סגנון, יוצר מסגרת, דואג ללוגיסטיקה ולנגנים השונים, מבצע מלאכות של מיקס ומאסטר, ובשורה התחתונה לוקח רעיון והופך אותו ליצירה. והדרך שלכם ללמוד איך לעשות את כל זה היא בלימודי הפקה מוסיקלית.




על התחומים הנלמדים במסגרת לימודי הפקה מוסיקלית
במסגרת לימודי הפקה מוסיקלית, נלמדים באופן מעשי הכלים השונים המשמשים את המפיק המוסיקלי בעבודה, בנוסף לתחומים תאורטיים רבים הנחוצים בעבודה זו. ראשית נלמדת המוסיקה באופן תאורטי – הרמוניה, שמיעה מוזיקלית, תזמור ועוד. לאחר מכן מתמקדים בתחומי הסאונד וההפקה עצמם – החל בטכנאות אולפן, מיקס ומאסטר, וכלה בתורת הצליל. עוד תחום מרכזי הוא זה הטכנולוגי, כאשר לומדים כיצד לעבוד עם תוכנות עריכה והפקה מוסיקלית שונות. לבסוף מתמקדים בתעשיית המוזיקה, בזכויות יוצרים, בשיווק ויחסי ציבור – שגם הם חלק בלתי נפרד מעבודתו של המפיק המוסיקלי.

מסגרת איכותית של לימודי הפקה מוסיקלית מעניקה לכם כלים איכותיים ומעשיים
לימודי הפקה מוסיקלית הם מיוחדים בכך שהם מקנים לא רק ידע תאורטי אלא גם כלים מעשיים. עם לימודים איכותיים במסגרת מוסד לימודים איכותי, ניתן לקבל את הכלים שנותנים לנו להפוך את הכישרון שלנו לעבודה של ממש – ועם עבודה קשה אפשר להפוך לשם דבר בעולם המוזיקה המודרני.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה