יום ראשון, 15 באוקטובר 2017

טיול משפחות לפירנאים



נפתח ונסביר באופן כללי על רכס הפירנאים ועל מה שמאפיין אותו
הגבול בין ספרד לצרפת הוא גבול שמכונה גבול גאוגרפי, כלומר – הגבול בין המדינות הוא לא גבול שנקבע שרירותית על מפה, אלא גבול שתנאי השטח יצרו באופן טבעי. תנאי השטח האלה הם למעשה ההרים הפירנאים. מדובר ברכס הרים באורך של 420 קילומטרים, שבתוכו שוכנת גם הנסיכות העצמאית הזעירה אנדורה, ומה שמייחד את הרכס הזה יותר מכל דבר אחר הוא התיירות הרבה שהוא מושך – ההרים הפירנאים הם פופולאריים עבור מי שאוהב טיולים רגליים, ספורט אתגרי, תיירות חורף, תיירות כפרית או סתם מי שמעוניין בטיול משפחות לפירנאים כחופשה בפני עצמה או כחלק מחופשה ארוכה יותר באזור קטלוניה או דרום צרפת.




כמה אתרים פופולאריים לטיול משפחות לפירנאים
כשיוצאים לטיול משפחות בפירנאים, יש כמה וכמה אפשרויות שכדאי להכיר עבור תכנון הטיול. האפשרויות הרבות יכולות מעט לבלבל, וכדאי להבין מה בדיוק המשפחה שלכם אוהבת ומחפשת ודרך כך להבין מה הטיול ממנו תיהנו במידה הרבה ביותר. בין האפשרויות האלה ניתן למנות את המונסטסראט – הר משונן וגדול עם פריחה מרהיבה, בו מסלולים רגליים ורכובים המתאימים למשפחות, אגמים יפים וטבעיים, כפרים עם אירוח מסורתי ומהנה לכל המשפחה, וכמובן שגם ספורט חורף עבור מי שמתעניין בכך. ניתן להבין כי הטיול יכול להיות ממושך ומהנה ולהתרכז בפירנאים בלבד – אך ישנן גם אפשרויות לטיולים יומיים בשביל לצאת מההמולה של ברצלונה, למשל.

תכנון של טיול משפחות לפירנאים יתבצע על הצד הטוב ביותר דרך מי שמתמחה בכך
אם פונים לחברה מקצועית עבור תכנון של טיול משפחות לפירנאים, ניתן לקבל את כל האינפורמציה הנחוצה עבור תכנון מדויק של טיול. אנחנו ממליצים לעשות זאת – כך תוכלו להפיק מהטיול שלכם את המרב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה