יום רביעי, 9 באוגוסט 2017

אבני חן לפי מזלות



כיצד נדע איזה אבן מתאימה לכל מזל?
אבני חן מאז ומתמיד היו מהדברים המרשימים יותר שיש כיום על אדמת כדור הארץ. אבני החן הן אבנים יפהפיות בעלות מרקם ייחודי שקשה שלא להתלהב נוכח המראה המרהיב שלו וניתן למצוא אותן בחנויות קריסטלים רבות. במהלך הביקור בחנות או אפילו בקריאה קצרה באינטרנט תבינו שיש שיוך מסוים לאבני חן לפי מזלות. כל אבן או כמה אבנים מתאימות לחודש מסוים וכך למשל ילידי אוקטובר יכולים להשתייך לאבן האופל או טורמלין ורוד וילידי דצמבר לאבני טורקיז או זירקון. יש מספר רב של אבנים וכדי לדעת מה האבן שקשורה למזל שלך ניתן לקרוא באינטרנט ולהבנה מעמיקה יותר ניתן להירשם לסדנת קריסטלים ולהישאב עד סוף עומקו של התחום.

האם רק המזל קובע איזו אבן מתאימה לי?

אמנם התאמה של אבני חן לפי מזלות יכולה להיות הולמת לאותו אדם אך היא אינה מדויקת לחלוטין בגלל החלוקה היחסית גסה שלה. כדי להבין איזו אבן באמת מתאימה לאישיות שלך, לאנרגיות שלך ואולי גם לבעיות שלך שהאבן יכולה לפתור מבחינה רפואית, חשוב להתרשם מכל האבנים עד לאבן המושלמת כאשר תהיה הבנה די ברורה שזו האבן המתאימה. האבן צריכה לבחור את הבעלים שלה ואסור לתת לאף גורם או אדם חיצוני להשפיע על תהליך ההתאמה.


כל אחד יכול להתחבר לרוחניות שלו

אמנם לא כולנו טיפוסים רוחניים אך ההשפעה של אבני מזל יכולה לעזורלכולם. לאבנים יש סמליות הרבה יותר גדולה ממה שנדמה ואבני חן לפי מזלות יכולים להתאים לאופי של כל אחד. כך למשל אפשר למצוא את בני מזלות האש שהם מאוד נמרצים, מתאזנים לטובה עם אבן שמשדרת רוגע ושלווה, אך כמובן שכל אחד שונה מחברו ולכן צריך להקדיש גם צד יותר אינטואיטיבי בבחירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה