יום חמישי, 10 באוגוסט 2017

מתקשרת בטלפון



תקשור עם ישויות וכוחות עליונים – הדרך לשקט נפשי
מתקשרים הנם אנשים שיודעים ליצור קשר עם ישויות וכוחות עליונים, כאלה שמתקיימים בעולמות אנרגטיים מקבילים או נסתרים לנו. בעת פגישת תקשור המתקשרת יוצרת מגע עם הישות הרלוונטית לאותו לקוח ולטרדה שמעסיקה אותו – ומקבלת מידע ומסרים שיעזרו לאדם לקבל אכוונה נכונה במסלול חייו. מכיוון שהתשובות או הרמזים מגיעים מישויות עליונות, אין הכרח להיפגש פנים מול עם המתקשרת – וניתן לבצע את התקשור גם באופן טלפוני.




למי יכול להתאים תקשור טלפוני?
תחילה חשוב להבהיר כי תקשור טלפוני אינו מתאים לכל אחד. לא מהסיבה הפרקטית שלא ניתן לבצע אותו – אלא יותר מתוך שיקולים של העדפה והתאמה אישית. שירותיה של מתקשרת בטלפון יכולים להתאים במספר מקרים בולטים. ראשית – אנשים שכבר נעזרים במשך תקופה ארוכה באותה בעלת מקצוע, ומקיימים איתה סוג של קשר קבוע הנפרש לאורך זמן. במקרה שכזה אין צורך להגיע בכל פעם לפגישה פנים מול פנים, ונוצר חיבור מספיק אישי וחזק בין המתקשרת והלקוח כך שניתן להמשיכו טלפונית. שנית – תקשור טלפוני יכול להתבצע גם מבלי שקדמה לו פגישה פנים מול פנים, ומתאים בעיקר למי שיכול להתפנות לכך רגשית ורוחנית.

האם כל מתקשרת מציעה גם תקשור טלפוני?
למרבה הצער, לא כל מתקשרת הפועלת בשוק מציעה שירות של תקשור טלפוני. זה איננו עניין של כושר או יכולת, אלא משהו שתלוי לפי רוב בנטייה המקצועית וההעדפה של המתקשרת. אם אתם סבורים כי מדובר בסוג תקשור שעשוי להתאים לכם והייתם רוצים להתנסות בו, מומלץ שתחפשו באופן ממוקד מתקשרת בטלפון. אם כבר התחלתם בתהליך תקשור עם אשת מקצוע שאיננה מבצעת תקשורים טלפונים תוכלו לבחור האם להמשיך עמה את התהליך או להחליף אותה במתקשרת אחרת שהולמת לצרכיכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה