יום חמישי, 10 באוגוסט 2017

עצות וטיפים לבניית ג'קוזי ביתי



בעלי בתים פרטיים שרוצים לבנות ג'קוזי יכולים לעשות זאת בכל רגע נתון. עם זאת, עליהם לבדוק קודם כל את מידת ההתאמה בין החצר, הגינה, המרפסת או הגג לבין הדרישות של הג'קוזי. הם יכולים להתייעץ עם אנשי מקצוע שעוסקים בתחום או לערב מהנדסים. המעורבות של מהנדסים חשובה בעיקר אם מתכננים לבנות ג'קוזי ביתי על הגג ואם צריך לקבל היתר של העירייה, אך היא יכולה לסייע גם בפרויקטים פשוטים יותר של בניית בריכות שחייה בחצר.
 
טיפ לא פחות חשוב הוא לקבל המלצות על חברות שמתמחות בבניית ג'קוזי ביתי. בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא כל חברה שבונה ג'קוזי מסוגלת להתאים אותו לצרכים של בעלי בתים ולקוחות פרטיים. בבתים פרטיים צריך לבדוק את התשתית, את הצנרת, את מערכת החשמל ואת מערכת ניקוז המים לפני שבונים ג'קוזי. זו הדרך היחידה למנוע עוגמת נפש ולחסוך בעתיד הוצאות על תיקון תקלות.




ג'קוזי ביתי להשבחת ערך הנכס
עוד עצה שבה כדאי להשתמש לפני שבונים ג'קוזי ביתי היא לבדוק אפשרות להשביח בעזרתו את ערך הנכס. את זה עושים אם בונים ג'קוזי איכותי ברמה גבוהה ומשקיעים בתכנון מוקדם של החצר. בעזרת התאמת הג'קוזי לחצר או לגינה ניתן להעלות את ערך הנכס לפני מכירה, לדרוש עבורו מחיר גבוה יותר בעת השכרה או לייחד אותו בהשוואה לבתים אחרים באותו רחוב ושכונה.

בסופו של דבר, משך הזמן והתקציב המושקעים בבניית ג'קוזי ביתי תלויים בצרכים של הלקוח. רצוי להשקיע לפחות כמה ימים בהשוואה בין דגמים ופרויקטים ולהתייעץ עם אנשי מקצוע בכל מקרה של דילמה והתלבטות. כך ניתן לסיים במהירות את הבנייה וליהנות מהג'קוזי לבד או עם המשפחה המורחבת והחברים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה