יום חמישי, 10 באוגוסט 2017

טיפים לבחירת מסלול לימודי צילום



בחירה נכונה של מסלול לימודים היא סוגיה מורכבת כי יש הרבה אפשרויות על הפרק. הפתרון מבחינת הסטודנטים הוא קודם כל להחליט באיזה תחום להתמקד. אם למשל בוחרים ללמוד צילום, אפשר להשוות בין צילום סטילס, צילום וידאו, צילום לקולנוע, צילום לטלוויזיה, צילום הפקות אופנה וכן הלאה. כך קל יותר להשוות בין מסלולי לימודים ובסופו של דבר לנצל בצורה אידיאלית את הזמן הפנוי על מנת להעשיר את הידע.

לאחר התמקדות בתחום מסוים ניתן לעבור לשלב הבא ולבחור מסלול לימודי צילום לפי התכנים. כאן צריך לבדוק מה לומדים בכל שיעור, כיצד נראים השיעורים והאם קיימת אפשרות לשילוב בין הקניית ידע תיאורטי ומעשי. את הידע התיאורטי למשל מעניקים על בסיס הוראה פרונטאלית, בעוד הידע המעשי דורש סדנאות וביקור במעבדות. היתרון של ידע מעשי בהקשר של לימודי צילום הוא צבירת תיק עבודות שבו ניתן להשתמש בשביל להשתלב בשוק העבודה.
למידע נוסף על לימודי צילום לחץ כאן.



מה עושים אחרי הלימודים?
בחירת מסלול לימוד יצילום מחייבת התייחסות ליום שאחרי. כל סטודנט רוצה להשתמש בכלים ובידע שצבר על מנת למצוא עבודה מתגלמת, אך לא תמיד זה אפשרי. הפתרון הוא לבחור מלכתחילה מסלול לימודים שבו ניתן להשתמש בשביל לפתוח אפשרויות חדשות. ניתן למשל לעשות זאת באמצעות השוואה בין מסלולי לימוד לפי סוג המרצים והניסיון שיש להם, מתן עדיפות למסלול שכולל התמחות בגוף תקשורת וכמובן קבלת המלצות מחברים, קרובים ובני משפחה.

לסיכום, בחירת לימודי צילום דורשת השקעה של זמן אך היא בהחלט שווה את המאמץ. את הלימודים בוחרים לפי צרכים אישיים של כל סטודנט ובהתאם למאפיינים הקיימים. רצוי לערב גם את יועצי הלימודים בכל מקרה של דילמה ולשאול אותם על המחירים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה