יום חמישי, 10 באוגוסט 2017

פתיחת מזל



טקס פתיחת מזל יחזיר את החיים שלכם למסלולם
ביצוע של טקס פתיחת מזל פשוט הנו הדרך היעילה ביותר להסרת "עין הרע" מחייכם, באופן שמאפשר להשיב את החיים בחזרה מאוד אל מסלולם התקין. עין הרע יכולה לדבוק באדם בשלבים שונים של חייו, וכמעט בלתי אפשרי לטפל בה ללא סיוע של איש מקצוע מתחום הקבלה והמיסטיקה היהודית. אם גם אתם סבורים כי שורה עליכם קללה של מזל רע – זה הזמן להתחיל להתעניין בטקס פתיחת מזל מסורתי. אל תהססו לבקש המלצות מחברים ומכרים שכבר עברו הליך כזה בעבר – זוהי הדרך הטובה ביותר להאמין בסגולות הייחודיות של הטקס. 




אילו סוגים של פתיחות מזל ניתן לבצע?
קיים מגוון מאוד רחב של סוגי פתיחות מזל אותן ניתן לבצע להסרת חסימות בזרימת המזל הטוב. לאנשי מקצוע שונים ישנן נטיות מקצועיות אחרות, ולכן כדאי לבחור באדם אשר מטפל בדרך שאתם סבורים כי נכונה לכם. בין טקסי פתיחת מזל שהפכו נפוצים ומוכרים בישראל ניתן למצוא פתיחה באמצעות פרקי תהילים, מים קדושים, קמעות ומנעולים ומפתחות. לרוב טקס הפתיחה מלווה בקריאה נומרולוגית במפת חייו של האדם, באופן שמאפשר להתאים את דרך הפעולה והטקס כולו אל המאפיינים הייחודיים של אותה חסימה.

האם פתיחת מזל מחזיקה מעמד לאורך זמן?
טקס של פתיחת מזל אינו יכול להתחייב לשמר את המזל הטוב שלכם לאורך זמן. כל טקס מותאם באופן ספציפי להתמודד עם חסימה ספציפית בזרימת המזל – ולפיכך ייתכנו במעלה הדרך חסימות מזל נוספות. במקרה שכזה, כל שעליכם לעשות הוא לחזור אל איש המקצוע שביצע עבורכם את הפתיחה בפעם הקודמת ולבקש לבצע פתיחה נוספת. כמובן שעדיף לעשות זאת בהקדם האפשרי ולא לגרור את חסימות המזל לאורך זמן, מה שעלול להוביל לפגיעה משמעותית באורח החיים התקין של האדם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה