יום שלישי, 7 ביוני 2016

לוחות פלסטיק - פתרונות תאורה

אנחנו רגילים לרוב לחשוב על לוחות פלסטיק בתור חומר גלם אשר יכול להתאים בעיקר לתעשיות שונות, לתחום הרפואה והמדע, ואולי לפעמים גם למי שמחפש קצת פתרונות לשיווק ולפרסום. אולם, כדאי לדעת שלוחות הפלסטיק יכולים לשמש אתכם כיום גם למטרה נוספת וחשובה מאד, והיא עיצוב וייצור של גופי תאורה! אולם איך לוחות פלסטיק בכלל משתלבים בפתרונות של תאורה והאם זה לא מסוכן? בואו לקרוא על השילוב המפתיע!

כך הפלסטיק ישרת אתכם לתאורה

צריך לזכור שכיום לא מעט אנשים מחשפים קודם כל גופי תאורה שבהם האור לא יהיה בהכרח ישיר, אלא מעומעם במידה מה. גופי התאורה בעצמם הפכו להיות פריטים דקורטיביים חשובים מאד, ואנו לא נרצה שיהיה מדובר בהכרח על נורות חשופות. כאן לוחות פלסטיק נכנסים לתמונה. כיום, אפשר למצוא לוחות מיוחדים שעשויים מחומרים פלסטיים (כמו למשל לוחות פרספקס) שהם עמידים במיוחד. מדובר על לוחות פלסטיק שבניגוד אולי ללוחות אחרים, הם אינם מושפעים מהחום הגבוה ומהקרבה יוצאת הדופן לנורות הלוהטות. לוחות הפלסטיק הללו הם עמידים לחלוטין, ולכן מתפקדים בצורה מושלמת.

אפשר כיום למצוא לוחות פלסטיק שאף מגיעים בצבעים שונים, בגוונים שונים, ובמידת שקיפות או עכירות משתנה בהתאם להעדפה שלכם. כך אם למשל אתם חושקים בנורות שיוכלו להפיץ אור בגוון צהוב-כתום, או שאתם מעוניינים דווקא בגופי תאורה עם עיצבו בגוונים שחור-אפור שמקנים הרבה מאד מסתורין ויופי - את אלו גם אלו תוכלו למצוא בעזרת לוחות הפלסטיק!

איך אפשר לבחור את הגופים הללו?

קודם כל, ברוב המקומות שמוכרים כיום גופי תאורה, תוכלו למצוא גם את הגופים אשר מורכבים בעזרת לוחות פלסטיק, בין אם באופן בלעדי ובין אם כחלק מחומרי הגלם. שנית, ניתן גם לפנות למפעלים עצמם אשר מייצרים את הלוחות הללו ולהתעניין בנוגע לגופי התאורה.

לוחות פלסטיק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה