יום ראשון, 26 ביוני 2016

שאבי שיק



שאבי שיק הינו סגנון ייחודי, עתיק, עדין ורומנטי, אשר תופס תאוצה בעולם העיצוב
כל תקופה מתאפיינת בסגנון העיצובי שלה, ונראה כאילו השנה הסגנון העיצובי השולט הינו סגנון השאבי שיק. שאבי שיק הינו סגנון המכתיב מראה עתיק לרהיטים, הנוצר על ידי שריטות ושפשופים של העץ במקומות אסטרטגיים. כמו כן, הסגנון מתאפיין בקווים ישרים, נקיים ומינימליסטיים וכן בצבעים בהירים.
אז לאילו חללים מתאים סגנון שאבי שיק?
·         חדר אמבטיה: במידה והנכם מעוניינים ביצירת מראה מזמין ומפנק בחדר האמבטיה שלכם, סגנון שאבי שיק הינו הסגנון העיצובי בו אתם רוצים לבחור. רהיטים המעוצבים בסגנון שאבי שיק יוצרים מראה עדין, מפנק, נקי ונעים לכל חלל בו הם נמצאים, ויכולים להפוך את חדר האמבטיה הפרטי שלכם לספא של ממש, תוך יצירת אווירה נעימה ורגועה אשר עושה חשק לאמבטיות מפנקות.
·         חדר שינה: חדר השינה שלנו הינו המקום בו אנו רוצים להירגע, לנוח ולברוח מלחצי החיים. סגנון שאבי שיק יכול לסייע לכם ביצירת חלל רגוע ועתיק, בעל מראה המזכיר תקופות שקטות בהן ניתן היה פשוט להישען לאחור ולא לדאוג משום דבר. חדר שינה המעוצב בסגנון שאבי שיק יהיה נעים ורגוע ויצור אווירה מזמינה כמו של בית מלון או אתר חופשה בחדר הפרטי שלכם.
·         מטבח: סגנון השאבי שיק לא פסח על המטבח, וכיום ניתן למצוא רהיטי מטבח בסגנון זה בכל חברת רהיטים. רהיטי מטבח בסגנון שאבי שיק מאופיינים בקווים נקיים, המקנים למטבח מראה יוקרתי ומזמין, והופכים את חווית הבישול והאפייה לחוויה ייחודית המשלבת בתוכה גם את הסגנון העיצובי של המטבח, כי אין דבר שהולך טוב יותר עם סגנון שאבי שיק מאשר אפייה ובישול ביתיים ואיכותיים.
סגנון שאבי שיק מתאים לכל אחד, ויכול לשדרג כל חלל שתבחרו לעצב תוך הקניית מראה נקי, עדין ומזמין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה