יום שלישי, 7 ביוני 2016

גישור משפחתי להשכנת שלום בית

פעמים רבות כשאנו שומעים על האפשרות של גישור משפחתי, אנו בעיקר חושבים על בני זוג אשר מתגרשים. אין ספק שתהליכי הגישור המשפחתיים אכן נפוצים מאד בקרב בני זוג שמתגרשים, אך זה לא בלעדית שמור להם בלבד. נכון להיום, יש לא מעט קרובי משחה מדרגות שונות שפונים למרכזים של גישור משפחתי. בין השאר הורים מגיעים עם ילדיהם, אחים ואחיות מגיעים, בני דודים, דודים ואחיינים, ואף חיבורים שונים ומגוונים יותר - הכל מתוך ההנה שאם יש סכסוך במשפחה, בעזרת הגישור יהיה אפשר להביא אותו לסיומו.

חלופה מצוינת לבית המשפט

בעצם מה החלופה אם לא הולכים לעבור גישור משפחתי? או שתגיעו להסכם מסוים לבדכם, או שתפנו לבורר, או שתפנו לבתי המשפט. יש לזכור שפסיקתם של בתי מהשפט ושל בוררים היא סופית ויש לה משמעות מוחלטת. המשמעות היא שלרוב יהיה צד מנצח וצד מפסיד. כך גם אם אתם תהיו בצד המנצח, זה יהיה אחרי זמן רב, אחרי לא מעט כסף שהשקעתם, וכאשר הצד השני יוצא פגוע ונעלב ואפשר שהמרקם המשפחתי נהרס. אם לעומת זאת אתם מבינים שקודם כל המטרה היא לשמור על המשפחה - הרי שעדיף לפנות למרכז של גישור משפחתי. בעזרת גישור משפחתי אתם מרוויחים מכל הכיוונים. קודם כל בגישור מובטח לכם שאתם תקבלו את שמגיע לכם - אבל גם שהצד השני יקבל את שמגיע לו, מה גם שתהליך הגישור הוא בהגדרה נעים יותר, רגוע יותר, ונועד להביא להסכמה של הצדדים וגם ליישור ההדורים.

לא חבל על הכסף?

אל תשכחו שבנוסף, התהליך של גישור משפחתי הוא משמעותית זול יותר מהפניה לבית המשפט או לתהליך של בוררות. לכן, אם אתם גם רוצים להיות עם פחות הוצאות - הרי שמומלץ בחום שתפנו במהירות למרכזי הגישור.

גישור משפחתי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה