יום שבת, 11 ביוני 2016

עורך דין תעבורה



המשטרה שלחה לכם זה עתה דו"ח כי הרכב שלכם חצה את הצומת באור אדום? לא חייבים בהכרח למהר ולשלם את הקנס, ואם קיבלתם זימון לבית משפט - על אחת כמה וכמה צריך קודם כל לפנות אל עורך דין תעבורה שיסייע לכם מבחינה משפטית. עורך דין תעבורה יכול לסייע לכם בין אם הנסיעה באור אדום לא הוגדרה כעבירה חמורה והיא מסתיימת רק בקנס, ובין אם זו תוארה כעבירה בנסיבות מחמירות וקיבלתם זימון לבית המשפט.

להבין את העבירה ותפקידו של עורך הדין
מה בעצם התפקיד של עורך דין תעבורה במידה ונשלח אליכם אישום בדבר נסיעה באור אדום? תפקידו הוא להסביר את מכלול הנסיבות ולדאוג שבית המשפט ייקח הכל בחשבון. ראשית, בעזרת עורך דין תעבורה תוכלו להגיש ערעור על הפסיקה שקבעה שנסעתם באור אדום - בין אם זו בוצעה באמצעות מצלמות שהיו על הרמזורים, או ששוטר תיעד את הרכב שלכם עושה זאת. לא פעם, מתברר כי הראיות אינן כה מוצקות וכי איסוף המידע לא היה בהכרח מדויק.

אולם יתרה מזאת, בעזרת עורך דין תעבורה תוכלו לקבל כאמור ייצוג במידה ונקבע כי העבירה של נסיעה באור אדום בוצעה בנסיבות מחמירות. לעניין זה נסיבות מחמירות יכולות להיות נסיעה באור אדום בצומת עמוס, נסיעה באור אדום בשילוב עם מהירות מופרזת, נסיעה באור אדום בלילה, וכיו"ב. בכל המקרים הללו, עורך הדין יעזור לכם להציג את טיעוניכם ולקבל ייצוג הולם, אל מול המערכת המשטרתית המנוסה.

לא כדאי לוותר על ייצוג
אמנם מותר לכם גם לייצג את עצמכם לאל ערוך דין, אך רצוי שלא לוותר על שירותיו של עורך דין תעבורה, גם בעבירות פעוטות יחסית. בעזרת עורך הדין, תוכלו לא פעם לנקות את שמכם, או להקטין פי כמה את חומרת העבירה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה