יום חמישי, 30 ביוני 2016

עורך דין העוסק בביטוח חיים



מה הוא עורך דין ביטוח חיים?
עורך דין ביטוח חיים הוא עורך דין המתמחה בתחום הביטוח ובעבודה אל מול חברות הביטוח. נתחיל מההתחלה – עורך דין הוא אדם אשר עשה תואר במשפטים במוסד אקדמי מוכר במדינת ישראל. לאחר מכן, הסטודנט עבר התמחות וניגש לבחינות לשכת עורכי הדין. במידה ועבר את הבחינות בהצלחה, עורך הדין מקבל רישיון לעסוק בעריכת דין בישראל. במידה ועורך הדין בחר להתמחות בעבודה אל מול חברות ביטוח, וצבר ניסיון בעבודה מולם מחוץ ובתוך בתי המשפט – הוא עורך דין ביטוח חיים.

מתי נצטרך לפנות לעורך דין ביטוח חיים?
את עזרתו של עורך דין ביטוח חיים נצטרך כאשר נאלץ להוציא לפועל את פוליסת ביטוח החיים. פוליסת ביטוח חיים היא פוליסת ביטוח אשר מכוחה להעביר את כספי הביטוח לגורמים זכאים לאחר מותו של המבוטח. במקרים רבים, ולא ספציפית במקרים של ביטוח חיים אלא באופן כללי, חברות הביטוח עושות ככל שביכולתן להתחמק מתשלום כספי הביטוח לזכאים. חברות הביטוח עלולות לנהל מאבק עיקש בזכאים לתשלום, הכולל דיונים רבים ומשפטים בלתי נגמרים. על כן, במידה ובכוונתכם לפנות אל חברת הביטוח לקבלת כספים של פוליסת ביטוח חיים, מומלץ לפנות לעורך דין ביטוח חיים אשר ידריך אתכם ויעזור יותר לעומק במידת הצורך.




כיצד לאתר עורך דין ביטוח חיים טוב?
עורך דין ביטוח חיים טוב הוא עורך דין בעל ניסיון בתחום תביעות הנוגעות לביטוח חיים ובעבודה מול חברות הביטוח. על כן, חשוב להגיע למשרד עורכי דין בו יש עורכי דין המתמחים בעבודה מול הביטוח. וודאו כי לעורך הדין העובד מולכם יש ניסיון ספציפי בביטוח חיים, וכי מדובר בעורך דין אמין. מומלץ כי תרגישו בנוח עם עורך הדין, כיוון שייתכן והוא ילווה אתכם לאורך זמן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה