יום שני, 23 בנובמבר 2015

מוקד שירות הלקוחות של הוט מובייל



ישנן שאלות רבות שמגיעות אל מוקד שירות הלקוחות של הוט מובייל מלקוחות החברה ומלקוחות מתעניינים שחושבים להצטרף לשירותי החברה.

מחירים וחבילות של החברה
מוקד שירות הלקוחות של הוט מובייל יכול לתת לכם מידע על מחירים וחבילות של החברה כולל מידע על מעבר בין חבילות ללקוחות קיימים.

כיצד אפשר להחליף את אמצעי התשלום
החלפה של אמצעי התשלום יכולה להתבצע בקלות אם רק תרצו בכך. ישנן סיבות רבות להחליף את אמצעי התשלום כמו למשל אובדן של כרטיס האשראי או החלפת חשבון. כדי להימנע מאי נעימות של אי תשלום מומלץ לפנות אל מוקד שירות הלקוחות של הוט מובייל ולהחליף את אמצעי התשלום.

לאן מגיעה החשבונית
אם לא קיבלתם חשבונית בדואר או במייל אתם יכולים לברר לאן היא אמורה להגיע ולשנות את היעד שלה אם אתם רוצים בכך. אם החלפתם כתובת מייל אתם יכולים פשוט מאד לשנות את הכתובת בקלות ביצירת קשר עם המוקד.

למידע נוסף לחץ כאן - הוט מובייל שירות לקוחות
 
מה עושים במקרה של תקלה
בכל מקרה שהמכשיר לא עובד בשל נפילת שירות או בעיית קליטה, אתם יכולים להתקשר אל מוקד שירות הלקוחות של הוט מובייל ולברר מדוע אין לכם שירות. אם יש לכם בעיה מתמשכת או שאלה על הפעלה של חלק מהשירות, המוקד ישמח מאד לתת לכם מענה.

איך אפשר לבצע ניוד של המספר הקיים שלכם
אתם יכולים להתקשר אל מוקד שירות הלקוחות של הוט מובייל כדי לברר על ניוד המספר הקיים שלכם אם אתם עוד לא נמנים עם לקוחות החברה. גם אם כבר נרשמתם לשירותי החברה ובחרתם את החבילה הנוחה לכם ביותר, אתם יכולים להיעזר במוקד כדי לבצע את הניוד בפועל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה