יום שני, 23 בנובמבר 2015

דוכן נקניקיות

דוכן נקניקיות מתאים בדרך כלל לאירועים המבורכים בנוכחות של ילדים כגון: ימי הולדת, בר מצווה, בת מצווה ובריתות, אך לא רק. גם מבוגרים אוהבים לנגוס בלחמנייה חמימה שחובקת בתוכה נקניקיה עסיסית וטעימה לצד תוספות מעניינות וטעימות, אז לא פלא כי דוכן שכזה מושכר גם לאירועים אחרים כגון: חתונות, ימי נישואין, ערבי גיבוש וכו'. סוד הקסם של הנקניקיה סוד הקסם של דוכן נקניקיות טמון בעובדה שכל אדם בוגר שרואה לחמניה עם נקניקיה חוזר להיות ילד קטן ברגע, בדיוק כמו בפרסומת שכל אחד יודע לצטט גם מתוך שינה. סוגי הנקניקיות המוגשות בדוכנים הן בדרך כלל:

  • נקניקיות מרגז
  • צ'וריסוס
  • נקניקיות עוף איכותי
  • נקניקיות עגל
  • נקניקיות מן הצומח

    המבחר שיש היום הוא עצום וכל אחד יכול בקלות להתחבר לנקניקיה עם הטעם האהוב במיוחד בלי חשש.

    העמדת הדוכן

    יש חשיבות עליונה למיקום דוכן נקניקיות בתחום האולם או בגן האירועים. הדוכן כולל מידוף ומכשור חשמלי ולכן חשוב למקם את הדוכן בקרבת אספקת חשמל שוטפת. דרכי העשייה של הנקניקיות הן: בישול, טיגון או צלייה על אש חיה ויש לנקוט בכל אמצעי הבטיחות הנדרשים על מנת שאף אחד מהאורחים או ממפעלי הדוכן לא יפגעו במהלך הבישול בזמן אמת.

    אוכל טרי בזמן אמיתי

    חלה חובה על מפעילי דוכן נקניקיות לרכוש את הסחורה ביום האירוע ולהציג בפני בעל האירוע אישורים על איכות הבשר וכשרותו. הדוכן מאורגן מבחינת התוספות עם תחילת האירוע על מנת שהירקות החיים ישמרו על טריותם, שאר התוספות כגון צ'יפס או בטטה מטוגנת נעשות בזמן אמת על פי בקשת האורח. הקפדה על כללים אלו מבטיחים דוכן שייזכר עוד זמן רב אחרי שהאירוע יסתיים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה