יום חמישי, 5 בנובמבר 2015

למה כדאי לכם לברר עוד על מיחזור משכנתאות



מדי שנה אפשר לשמוע על משפחות רבות שיוצאות לתהליך של מיחזור משכנתאות. הליך המיחזור משמעותו בחינה של המשכנתא הקיימת והחלפתה במשכנתא טובה יותר למי שלוקח אותה. ישנם כמה דברים שאפשר להשיג בתהליך כמו למשל הורדה של הריביות, קיצור זמן תשלומי המשכנתא או לשנות את סכום המשכנתא. המטרה היא להתאים את המשכנתא למשפחה ואין זה משנה איזו פעולה בדיוק תרצו להשיג באמצעות התהליך.

הורדת ריבית המשכנתא
אחת הפעולות שיכולות להיווצר דרך פעולה של מיחזור משכנתאות היא הורדה של הריבית. הריביות השונות משתנות לאורך השנים וכמו כן אפשר להתמקח על גובה המשכנתא. כיוון שסכום נטילת המשכנתא משתנה לאחר תקופה של תשלומים וכיוון שישנו עבר תקין (לרוב) של תשלומים, אפשר ליהנות מהפחתה של הריביות ולהשאיר יותר כסף בצד כל חודש (או פשוט להימנע מכניסה לחובות בשל קושי לשלם מדי חודש את עלויות המשכנתא).




קיצור זמן החזר התשלומים
לאורך השנים התנאים האישיים משתנים והם יכולים להשפיע על היכולת לשלם את המשכנתא. בתכנון נכון של מיחזור משכנתאות אפשר לקצר את התקופה של התשלומים. כלומר, לעתים עדיף להשאיר את הסכום החודשי שמשולם ופשוט להפחית את התקופה שבה משלמים את המשכנתא אפילו במספר שנים.

שינוי סכום המשכנתא
אחת הסיבות לבצע מיחזור משכנתאות היא שינוי של סכום המשכנתא. ישנם אנשים שיש ברשותם סכום כסף שבו הם רוצים להשתמש כדי להקטין את התשלום של המשכנתא וישנם אנשים שיש להם בנוסף למשכנתא חובות נוספים והם רוצים לאחד את כל החובות שלהם יחדיו. דרך שינוי סכום המשכנתא אפשר לשלם מדי חודש סכום כסף נמוך יותר וליהנות מתנאים טובים לחובות השונים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה