יום שני, 23 בנובמבר 2015

מנעולן מומלץ – מה הופך אותו לכזה

כל מי שמחפש אחר מנעולן מומלץ רוצה לדעת שהוא מזמין אליו את איש המקצוע הטוב ביותר ולכן יכול לשאול מה הופך אותו לאחר מומלץ לעומת האחרים. כמובן, אפשר לחפש אחר המלצות על המנעולן אך אפשר גם לברר מה הניסיון שלו, כמה הוא זמין לבצע את העבודה ולבחון את שיחת הטלפון הראשונה איתו.

הניסיון של המנעולן

בשיחת הטלפון עם המנעולן תוכלו לשאול אותו מה הניסיון שלו ובאופן ספציפי תוכלו לשאול אותו מה הניסיון שלו בעבודה שאתם צריכים ממנו. למשל, אם אתם מחפשים מנעולן מומלץ שיעזור לכם בפריצה של דלת מסוג פלדלת, תרצו לוודא שיש לו יכולת לבצע את העבודה ואת הניסיון וכך גם בתחום כספות מורכבות.

מידת הזמינות של המנעולן

כשאתם צריכים את עזרתו של המנעולן כאן ועכשיו אתם צריכים לברר כי הוא אכן פנוי לתת לכם שירות. מנעולן מומלץ יוכל כבר בשיחת הטלפון להגיד לכם מתי הוא יוכל להגיע אליכם. כדי שלא להלחיץ אתכם או את המנעולן להגיע מיד יכול להיות שכדאי שתתארו את הבעיה שלכם, תסבירו כמה היא דחופה לכם ובהתאם תקבעו יחד מתי הוא יגיע לעזור לכם.

התשובות שהמנעולן מספק בטלפון

רגע לפני שאתם מזמינים מנעולן מומלץ אתם תוכלו לשאול אותו שאלות שונות בטלפון. בין השאלות תוכלו קודם כול לבקש הצעת מחיר לעבודה. מנעולן שלא יכול לתת הצעה, גם לא ראשונית עבור הביקור שלו, מנעולן שנותן הצעה שנשמעת נמוכה מאד או ההפך, גבוהה מאד, יכול לעורר חשד ואז יש לחפש אחר מנעולן אחר שייתן הצעת מחיר בטלפון ויוכל לציין אם ישנם דברים שכדאי שתדעו שעשויים לשנות את ההצעה (כמו למשל אם הוא יצטרך להחליף את המנגנון של המנעול ואז ישנה עלות חומרים ועבודה נוסף לעבודה הראשונית).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה