יום שני, 23 בנובמבר 2015

בר קפה לאירועים – מיהי החברה המתאימה לכם

רוצים לשדרג את האירוע שלכם? זה הזמן לחשוב על הכיבוד וכל בר קפה לאירועים שיפנק את האורחים שלכם. כל אורח שמח בסיום האירוע להתפנק עם קפה איכותי ולכן כל שנותר לכם הוא לחפש את החברה המתאימה לכך.

בחינה אם החברה יכולה להגיע אליכם

חשוב להסביר לחברה מראש איפה מתקיים האירוע שלכם מבחינת אזור בארץ ומבחינת הקושי להגיע למקום. כלומר, אם אתם עורכים אירוע בטבע לא מספיק שהחברה תוכל להביא בר קפה לאירועים לאזור אלא חשוב שהיא תוכל להתמודד עם תנאי השטח השונים במקום ולכן יש לברר מראש אם היא יכולה להגיע או לא.

בדיקה אם החברה יכולה לספק קפה לכל האורחים

חשוב מאד לבחון עם כל בר קפה לאירועים יכול לספק לכל האורחים שלהם קפה. חשוב מאד שהבר לא ייסגר באמצע האירוע שלכם רק כי אין לו מספיק קפה או כי הוא עורך ספירה של כוסות הקפה שנשתו. אתם בטח תרצו לברר מה יכולה החברה המפעילה להציע לכם וגם באיזו מהירות יוגש הקפה ואם האורחים יצטרכו להמתין בתור ארוך או לא לקפה.

בירור מי מפעיל את הקפה ומה יוגש לאורחים שלכם

בר קפה לאירועים צריך להיות בר יוצא דופן, יפה, מרשים וחשוב לא פחות שהטעם יהיה יוצא דופן. כל אחד רוצה שהאירוע שלו יהיה מיוחד ולכן יש לברר מי מפעיל את העגלה, מה הניסיון שלו וכמובן איזה קפה הוא יידע להגיש. אתם בוודאי תרצו שיוגש קפה רגיל, הפוך, אספרסו ויכול להיות שיוכלו להציע לכם סוגים נוספים של קפה כמו למשל אמריקנו, אתם רק צריכים לברר מה אתם רוצים ומה הבר יכול לספק לכם ולאורחים שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה